Açık hava filtresi:Uygulama&Tecrübeler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan maxwell
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

[/quote]
2 nolu kısımdan 3 nolu kısıma doğru uzatma bir filtre sistemi kurmak mantıklı geliyor bana.K&N filtre ve sanayide kullanılan sıcak hava absorbe özelliği olmayan boru ile bağlantı yapmayı düşünüyorum.
Hava alma noktası olarak ise;3 nolu borunun sol tarafındaki boşluğa doğru filtreyi konumlayacağım.Sanırım 3 nolu kısımdaki yatay boru dışarıdan filtre kutusuna hava gönderiyor.Bunu açık hava filtresi için kullanabilirim diye düşünüyom???
 
SERKAN_61' Alıntı:
3000 devir 5. viteste hızın nedir düz yolda mesela?

buna hiç dikkat etmedim ama bakarım bundan sonra derim sana
3000 devir 5. viteste 1.2 için 90 km/s dir.
Ama sen bu değerleri 2700 -3000 devir arasında yakalıyorsan 5. viteste bir performans artışı var demektir diye düşünüyorum?????:confused:
 
aslında dediğin mantıklıda orjinal kutuyu çıkardığın zamana baya bi boşlukda kalıyorr motorlan az da olsa mesafe var yanii
 
SERKAN_61' Alıntı:
aslında dediğin mantıklıda orjinal kutuyu çıkardığın zamana baya bi boşlukda kalıyorr motorlan az da olsa mesafe var yanii
Filtre çıkarmadan bir denerim o konumda öncelikle.Burada ilk etapta ısı absorbe etmeyen filtre borusunu ve k&n marka uygun bir filtre alacağım.
Uygulamaya adım adım bakacağım.Burada sizlerle paylaşırım yaptıklarımı...
 
okey bekliyoruz arkadaşım resimlerini bende benimkini yarın çekip koyacam görürsün
 
bende bole bi uygulama yapmak için cok ugrastım ilk once acık hava filtresi aldım taktım mukemmel bi ses vardı ama araba düşük devirlerde inanılmaz sekilde bayılıodu sora orjinal filtremi taktım orjinal filtre kutusunun on ızgaradan hava alan parcası yoktu biz arabayı aldımız da süpergelerin kıvrık borularından aldım dısına da boru izalasyon kopugu aldım folyolu olanlardan ve alttaki tel ızgaradan kutunun içine soguk hava aldım ve arabanın cekişi gercekten deişti dün aksam da filtreyi aradan tamamen cıkartıp yaptıgım boruyu manifolda direk bagladım ve hiç beklemedim kadar iyi bi performans aldım şimdi K&N RC 2600 alıp onu direk manifolda baglayıp dısına kazan yapacam ve kazana da tampona delik hava acıp daha buyuk bi boruyla soguk hava alacam nasıl olur sizce filtresiz verdiği performansı verir mi
 
burakopel' Alıntı:
bende bole bi uygulama yapmak için cok ugrastım ilk once acık hava filtresi aldım taktım mukemmel bi ses vardı ama araba düşük devirlerde inanılmaz sekilde bayılıodu sora orjinal filtremi taktım orjinal filtre kutusunun on ızgaradan hava alan parcası yoktu biz arabayı aldımız da süpergelerin kıvrık borularından aldım dısına da boru izalasyon kopugu aldım folyolu olanlardan ve alttaki tel ızgaradan kutunun içine soguk hava aldım ve arabanın cekişi gercekten deişti dün aksam da filtreyi aradan tamamen cıkartıp yaptıgım boruyu manifolda direk bagladım ve hiç beklemedim kadar iyi bi performans aldım şimdi K&N RC 2600 alıp onu direk manifolda baglayıp dısına kazan yapacam ve kazana da tampona delik hava acıp daha buyuk bi boruyla soguk hava alacam nasıl olur sizce filtresiz verdiği performansı verir mi

Çalışmaların karalı ve azimli gerçekten.:good:
 
Corsa c'de debimetreden dolayı ses pek alınamıyor sanırım.Hava akışını kontrol eden mekanizma motora giden hava miktarını kontrol ediyor.Ama pek uygulama resmi göremedim corsa C için...
 
bu işe biraz daha kafa yorarsak, iyi sonuçlar alabileceğiz gibime geliyor.Aslında bir kaç modifiyeci ustayı bir araya getirip araba üzerinde beyin fırtınası yapmak lazım.Tabi bunu önceden tecrübe etmiş arkadaşlarda orada olsa, tecrübeler ile yönlendirseler,tam süper olur du :)
 
bende de corsa c var ama hava filltresini kitli olarak taktırmamı sölediler arabadaki sensörden dolayı hem iyi ses hemde iyi bir performans alınamayacağını duydum sensörün iptal edilmemessi zamanlaa bozulmasına da neden oluyomuş corsa c lerdeki sensörün azına direk filtre takılması nekadar sağlıklı bilemem bunu öğrenen biri olursa yardımmcı olssun llütfen
 
Geri
Üst