- Katılım
- 8 Şub 2010
- Mesajlar
- 373
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Bende 99 GT var 180.000 km de lpg li , gerçekten komik yorumlar gördüm , şunu unutmayın araba gerçekten iyi gidiyor son hız yazmayacağım ama o süratleri görecek bir araba 4. viteste 200 ü geçtim 5 te de iddaa edilen süratleri görecektir ,görmüştür , görmüşümdür .
Ancak o süratlere çıkılmasını 99 model arabayla kesinlikle onaylamıyorum ben bastığımda 30 sn den fazla malum hızlarla gitmem sonuçta metal yorgunluğu var kaç yaşında araba dikkatli olmak gerek
Fabrika verisi son hız 218 km ama çok takılmayın ayrıca ibre hatalarıda olabilir heralde benim arabanın ibreleri komple hatalı fazla gösteriyor
, Arkadaşlarda Corolla ve Honda var önceden cliom varken çerez gözüyle bakılıyordu şimdi kimseden ses soluk çıkmıyor
Ancak arkadaşların es geçtiği bir konu var yorumlarda .Bilindiği gibi GT lerde Normal 136 lık B motordan fark olarak simtec üst yazılım + dereceli ekzantrik + headers + f18 cr performans oranlı şanzuman mevcut ancak son vites değil , ara vitesler kısa, ivmelenme iyi olsun şakır şakır devir çevirsin diye böyle ,ayrıca dereceli ekzantriğin özellliği yüksek devirlerde kimlik değiştirip bir motor şaha kalkıyor aynı honda vteclerin 5000 devirden sonraki ivmesine benzer ancak bizim arabalar 6750 civarı devir kesiyor Honda gibi 8000-9000 devirleri çevirecek hale getirilse kesin ibre kırardı . Piyasada bu arabaların devir kesicilerini iptal ettirdiklerini duydum ancak devir kesiciyi OPEL fabrikasyon yaptığına göre vardır bi bildikleri .
Ancak o süratlere çıkılmasını 99 model arabayla kesinlikle onaylamıyorum ben bastığımda 30 sn den fazla malum hızlarla gitmem sonuçta metal yorgunluğu var kaç yaşında araba dikkatli olmak gerek
Fabrika verisi son hız 218 km ama çok takılmayın ayrıca ibre hatalarıda olabilir heralde benim arabanın ibreleri komple hatalı fazla gösteriyor

Ancak arkadaşların es geçtiği bir konu var yorumlarda .Bilindiği gibi GT lerde Normal 136 lık B motordan fark olarak simtec üst yazılım + dereceli ekzantrik + headers + f18 cr performans oranlı şanzuman mevcut ancak son vites değil , ara vitesler kısa, ivmelenme iyi olsun şakır şakır devir çevirsin diye böyle ,ayrıca dereceli ekzantriğin özellliği yüksek devirlerde kimlik değiştirip bir motor şaha kalkıyor aynı honda vteclerin 5000 devirden sonraki ivmesine benzer ancak bizim arabalar 6750 civarı devir kesiyor Honda gibi 8000-9000 devirleri çevirecek hale getirilse kesin ibre kırardı . Piyasada bu arabaların devir kesicilerini iptal ettirdiklerini duydum ancak devir kesiciyi OPEL fabrikasyon yaptığına göre vardır bi bildikleri .
Son düzenleme: