94 GT sfi DYNO test sonuçları

bugraGT

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
3,755
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kadir abimiz bu konuda uzmandır o diyosa dogrudur

bazı arackarın teknik verilerinde gördüm din cinsindende veriler var

arac 148 civarı tahminim çünkü hiç hava yoktu araca verilen

buji seti kablosu performasn hava filteresiyle 150yi tekrar ykalarım

kısmetse bide kat iptali 6 hp veriyomus oda :)
 

LND

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
8,672
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
google baksnız bulurdunuz gerci:)


best servis(bu ara cok adını söylüyorum reklamını yapar gibi oldum:D)
 

BATTAL

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
88
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
yakıttan bile değişiyor bildiğim kadarıyla ayrıca flitreler bujiler kabloları falan bunları yenile 156 olması gerekmiyormu sfiların ayrıca dyno ya ne kadar para veriyosun :) merak ettim

benim bildiğim distürbitörlü olanlar yani daha eski 1988-1992 arası olanlar 156 hp kadet gsı larda falan kullanıldı, elektronik ateşleme olanlar 93-94 150hp vectra gt astra gsı larda kullanıldı
 

BATTAL

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
88
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar Torkun Tam Anlami Tekerleklere Aktarilan Güç Mü Oluyor?

motorun döndürme-burkma gücü ve bu gücü devre göre verir misal 3500dd/190 nm tork yani 3500 devirde iken motorun sana sunduğu döndürme kuvveti 190 nevton metre . örnek arabanın maksimum gücü olan 150 hp 5.vites te 6000 dd'da ortaya çıkar, tork ise her viteste 3500 dd'da 190 nm tork elinin altındadır.
 

34NVL80

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
297
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
benim bildiğim distürbitörlü olanlar yani daha eski 1988-1992 arası olanlar 156 hp kadet gsı larda falan kullanıldı, elektronik ateşleme olanlar 93-94 150hp vectra gt astra gsı larda kullanıldı

Ayenen katılıyotum fakat astralarında 91 ve 92 modeli mevcut ayrıca coswort kapak olanlarda güç daha fazla almanyada söylenenlere göre 172ps gibi bi rakkam olan astra gsi lar var kadettlerin yani dist. lilerin eksantrik dişlileri daha büyük kayış dişleri daha kalın crank dişliside başka...
 

yalçın

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
1,774
Tepki puanı
1
Puanları
38
Yaş
56
Siteyi ziyaret et
5- orta egsoz var bi ara sorunluydu değişti yada tamir edildi o zman babamdaydı araba 1.5 sene önce

7- debriyaj baskı blata falan eylül ayında değişti 1.400 lira ya büyük bi bkaıma girdi 2 hafta öncede tekarar gittim buji filtre yağ 230 lira extra bişişlerde var

8-tymnk durumu hakında bilgim yok öle bi ayar yapmak için motora müdahele edilmedi orjinal duruyuo herhalde


bütün maddeleri not aldım bakımda hepsini özellikle hatırlatacagım

olmadı yazın okul kapansın bi istanbula ugrarız :)

ankarayada bi nvl 80 lazım :)

bak sana bişi diimmi bnm araba 320 000 km de iken inan ama daynoları duruyor tam 152 ps verdi lexmaul dereceli chıp vs taktım 170 lere çıkması gerekirken 143 lere düştü :):) alt zayıf kaldı anlatmak istediğim biraz kurcalamayla 150 leri yakalarsın 250 000 km lere kadar 150 leri yakalarsın halen fakat ben hep motor sılk kullandım 45 000 den 45 000 e
 
Üst