- Katılım
- 11 Mar 2008
- Mesajlar
- 181
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 38
arkadaşlar 99 model G kasa opel astram var ve arabayı alalı 2 yıl oldu aldıktan 3 ay sonra tamirciye gittim ve baskı balatasını değiştirttim aradan tam bir yıl geçti baskı balatam gene bitti ustadandır dedim yanlış taktı galiba falan dedim gene baskı balata değiştirttim ayrıca her seferinde orjinal baskı balata aldım 1yıl kadar kullandım gene bitti yani 2tane baskı balata ile 40.000km yol yaptım ve şuan itibariyle gene bitti baskı balatam şimdi hepiniz şunu diyeceksiniz şöforle alakalıdır baskı balatanın ömrü yoktur 10 binde de biter 100 binde de biter kullanan şoför ile alakalı diyeceksiniz ama öyle değil daha önce 3 yıl 94 model doğan kullandım 5 yıldan fazla gitti 55bin km falan yapıldı ve halada aynı baskı balatayı kullanıyor şuan abim ayrıca arabayı hor kullanan birisi kesinlikle değilim sert kalkışlar pati çektirme aniden süratlenme yani arabayı da zorlamıyorum kesinlikle. acemi şöforde değilim debriyajdan ayağını çekmeyen biriside değilim benim size sorum şudur ki sizce bunun nedeni ne olabilir? astralarda debriyajın yukarda kavradığını herkes bilir ondan dolayı olacağını sanmıyorum çok astra kullandım hepsinde aynı debriyaj yukarda kavrıyor sizin yorumlarınız nelerdir 10 15 gün daha idare eder bu baskı balata beni gene taktıracam ama arabada başka bişey var gibime geliyor yoksa satacam vallaha soğudum arabadan eğerki yalnızca şöforle alakalıdırsa bu aracı satıp doğan alacam altımdaki araba opel parçası daha sağlam olması lazım sonuçta kötü doğanla 55 bin yapılabiliyor 1 baskı balata ile 20.000km yapmış oluyorum matematiğime göre. baskı balatayı her seferde farklı ustalar taktı ustada da suç yok diye düşünüyorum artık cidden problem ya bende bendeyse araba sürmeyi bırakcam çünkü çok pahalıya geliyor yada arabada büyük ihtimal başka bişey var o ihtimal sizce ne olabilir