3. Viteste Kalkış

brkprcn61

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
53
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Ynt: 3. Viteste Kalkış

vehicle_dynamics link' Alıntı:
2011 agustosta 4700 km de iken degisti.
kullanımdan kaynaklanan bır durum degıl o zaman. bu km'de nasıl kullanırsan kullan debrıyaj balatası bıtmez. servıste sokme ıslemı olmadan balatanın durumunu anlayabılırler mı? En azından sorun olup olmadıgını. (Gercı servısler en barız sıkıntıya bıle normal dıyolarya neyse).
 

brkprcn61

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
53
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Ynt: 3. Viteste Kalkış

ulas79 link' Alıntı:
araçlarımızın 3. viteste kalkmasının sebebi kar modu görevini görmesi,eskiden karlı zemin modu vardı bu tuş karda kalkışı kolaylaştırıyordu (otomatik araçlarda ) şimdi bunu direkt manuel viteste sürücü kendi si bunu yapıyor aynısını AS viteste manuele alıp yine sürücü yapıyor.
Boyle bır ozellıgı ılk defa duyuyorum. O zaman 3. viteste aracın kalkıs yapabılmesı normal mıdır? Eger oyle ıse debrıjay baltası testını yapmak manasız olmus. Cunkıu dedıgınıze gore arac zaten bunu yapabılıyor.
 

brkprcn61

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
53
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Ynt: 3. Viteste Kalkış

Aracın düz yolda hangi devirde kac km hız ıle gıttıgıne bakmak da bır test yontemı olabılır mı? Sonucta eger debrıyaj kacırıyorsa aynı devırde eskısıne oranla daha yavas gıdecektır dıye dusunuyorum. 1.4T manueller tam 2 bin devirde kac km hızla gıder, dıkkat eden oldu mu hıc?

Yorum yapan arkadaslara tesekkur edeıyorum ayrıca.
 

vehicle_dynamics

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
1,315
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Ynt: 3. Viteste Kalkış

brkprcn61 link' Alıntı:
kullanımdan kaynaklanan bır durum degıl o zaman. bu km'de nasıl kullanırsan kullan debrıyaj balatası bıtmez. servıste sokme ıslemı olmadan balatanın durumunu anlayabılırler mı? En azından sorun olup olmadıgını. (Gercı servısler en barız sıkıntıya bıle normal dıyolarya neyse).

Balatayi görebilmek icin tüm ön takimin sökülmesi gerekiyor. Serviste iyi iscilik parasi alirlar.֜stelik bilinen bir muayene sekli yok.

Diger bir yöntem ani gaz vermek.Eger devir saati asiri artiyorken arac hizlanmiyorsa kaciriyor. Bittigi gün sabahi rampa ciktiktan sonra düz yolda  gaz verdikce devir yükselmesine ragmen araba hizlanmiyordu.
 

REC1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
2,822
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Ynt: 3. Viteste Kalkış

Debriyaj balatasını 2 şekilde test edebilirsiniz:

1. dik bir yerde kalkış yapmak üzereyken kavramanın aracı bırakıp bırakmadığına bakabilirsiniz. Araç geri kaçmıyorsa (hill holder devreden çıktıktan sonra) sorun yok demektir.

2. Düz bir yolda aracı kaldrın ve 2. vitese atın, devir 2500 civarındayken direkt 4'e atın ve dip gaz yapın: Devir saati hızla yükseliyor fakat araç eş zamanlı olarak hızlanmıyorsa, devir saatine göre hızlanmakta çok yavaş kalıyorsa balata bitmiş demektir. Ancak araç zorlanıyor ve hafif hırıltılı bir şekilde devir saati ile beraber yavaş yavaş hızlanıyorsa sorun yok demektir.
 

ßeta®

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
161
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Ynt: 3. Viteste Kalkış

Geri geri çıkışlarda inanılmaz ağır kokuyor gerçekten  019cryy
 
Üst