3 ayda bir falan stop etme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Derhaan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Derhaan

Kayıtlı Kullanıcı
55-Samsun
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
150
Tepkime puanı
16
Puanları
18
Yaş
40
Merhabalar. Opel astra j 1.6 atmosferik 35 binde aradım 3 yada 4 ayda bir sabah ilk çalıştırmada stop ediyor. Bazen de çalıştırıp yola çıktığım da debriyaj a bastığım da stop ediyor. Ama tabi her zaman değil. Bunların birini 3 ayda bir yapıyor.Tekrar çalıştırıyorum sorunsuz çalışıp devam ediyorum. Herhangi bir çekiş düşüklüğü rolanti dalgalanmasi da yok. Bujiler i her 10 binde değiştirdim. Araç LPG li bu arada
 
Krank sensörün bozuluyor
 
Krank sensörün bozuluyor
Dostum aracı sıfır aldım ben daha 30 binde krank sensörü bozulabilir mi ki öyle. Bu arada internetten araştırdım benim arıza gerçekten krank sensörü arızasına benziyor. Ama araç daha yeni olduğu için bozulmaz diye tahmin etmiştim.
 
Aslında bozulmaz evet ama kısmet olabilir yani götürün garanti kapsamında değiştirin ama mutlak orj. Olsun mutlaka üzerinde gm yazıyorsa gm delphi yazıyor delphi taktirin far filan yan sanayileşen uzak durun normalde bozul 150 200 bin belki daha fazla gider ama bu bozulursa o arabaya motor da yapılsa devam eder sorun bende dediğinize dayanarak krank dedim çünkü arabanın km si çok düşük birde boğaz kelebeğini temizlettirin tamam dır hatta elinizden gelirse tarif edeyim sökün
 
Aslında bozulmaz evet ama kısmet olabilir yani götürün garanti kapsamında değiştirin ama mutlak orj. Olsun mutlaka üzerinde gm yazıyorsa gm delphi yazıyor delphi taktirin far filan yan sanayileşen uzak durun normalde bozul 150 200 bin belki daha fazla gider ama bu bozulursa o arabaya motor da yapılsa devam eder sorun bende dediğinize dayanarak krank dedim çünkü arabanın km si çok düşük birde boğaz kelebeğini temizlettirin tamam dır hatta elinizden gelirse tarif edeyim sökün
Neyi sökecegim boğaz kelebeğinimi? Tarif edin elimden gelir böyle şeyler. Ama temizledikten sonra kalibrasyon yapmak gerekiyor mu Wolksvagen de ki gibi. Tarif ederseniz memnun olurum.tabi kalibrasyon yapılmayacak ise
 
internet üzerinden boğaz keleğine bakın tam olarak nerede motor kodunuzu bilmiyorum motorun sanırım sağ tarafında motorun direksiyon kısmında duruyor hemen 4 adet torx vidası tutuyor ondan önce hava fitre borusunu alın akü kutup başını cıkarın sonrasında 4 vida tutar ve üzerinde soketi olur sokete biraz nazik davranın cıkarırken boğaz keleğini yerinden alın içerisine karbüratör yada boğaz kelebeği temizleyici ile içine ve diğer tarafından dışına sıkın ama yanlız kapalı kısmı acmaya calışmayın kapalı kısmın aralarına da iyice sıkın gerekirse bir diş fırcası ilede temizleyin eğer ki acılan valfı ortasını oynatmazsanız kalibre etmenizde gerek kalmaz
 
internet üzerinden boğaz keleğine bakın tam olarak nerede motor kodunuzu bilmiyorum motorun sanırım sağ tarafında motorun direksiyon kısmında duruyor hemen 4 adet torx vidası tutuyor ondan önce hava fitre borusunu alın akü kutup başını cıkarın sonrasında 4 vida tutar ve üzerinde soketi olur sokete biraz nazik davranın cıkarırken boğaz keleğini yerinden alın içerisine karbüratör yada boğaz kelebeği temizleyici ile içine ve diğer tarafından dışına sıkın ama yanlız kapalı kısmı acmaya calışmayın kapalı kısmın aralarına da iyice sıkın gerekirse bir diş fırcası ilede temizleyin eğer ki acılan valfı ortasını oynatmazsanız kalibre etmenizde gerek kalmaz
Motorun sol hava filtre tarafında manifolt un sol alt kısmında kalıyor biraz zor bir yer. B16xer motor kodu. Teşekkür ederim sağolun
 
Tamamdır sokup önüde temizlerseniz daha iyi olur
 
Geri
Üst