2000 V6 omegası olan varmı? *Şanzıman*

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan karahun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

karahun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
14
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Arkadaşlar daha önce 98 modelini kullanıyordum ve gayette memnundum. Bu modelde şanzımanın değiştirildiğini farkettim. Garip olan araba artık çok yüksek devirlerde çalşıyor. yani eski kasada 100kmh de devir saati yaklaşık 2500 lerde idi. Bu kasada ise 3500-4000 lerde çalşıyor. Bir örnek daha eski kasada 200 kmh de 5000 devirlerde çalışan araç yeni kasada 7000 devirde (son) çalışıyor. aynı model araca sahip olan arkadaşlar varsa fikirlerini almak istiyorum. Acaba bunun şanzımandamı bir sorunu var? Saygılarımla.
 
şanzıman dişlilerinin ayarlarından olabilir mi acaba?
 
bunlar ayrı olarak ayarlanabiliniyormu ki? fabrika çıkışı olmalı bence...
 
ben vites araları uzatılır diye biliyorum.. (dişlilerle oynanılarak) ama tam emin değilim olmayabilir de.. birazdan arkadaşlar yardımcı olurlar...
 
şanzımanda sorun olabilir gibi geliyor bana.100 km'de vardigin devir cok yuksek.Eski megane otomatigim bile 3000 devirde 120 ile giderdi..
 
Kesinlikle şanzıman..
 
bu araç 2500cc değilmi? emsalleride 170 hp den aşağı değil. göstergelerde sorun yoksa, şanzuman olabilir. birde cehaletimi mazur gör ama bunlarda sürüş stili tuşu yada seçeneği varmı? spor, asfalt vs gibi.
 
Araba sanki otomatik vitesin son vitesi yani 4'ü kullanamıyor gibi. Maksimum 3'ü kullanıyor olabilir. Eğer böyle ise şanzımanda bir sorun var demektir.
 
aynen öyle sanki 4 ü hiç kullanmıyor ama dörde atıyor tek tek sayıyorum. Spor modu var ama onunla ilgisi yok gibi. anlayamadım. 2000 2.5 V6 olan arkadaş yokmudur bi kıyaslasak...
 
aa bide kick downda direk 6800-7000 aralığını kullanıyor. Benim eski kasada ise bu 6000-65000 ü geçmezdi. Bunda kırmızı çizgilerde geziyoruz valla hayırlısı...
 
Geri
Üst