1986 Ascona c 2.0i (Vectra a 2.0i) motor yağ kaçağı ve çözüm süreci

MertRan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
15
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
öncelikle herkese iyi forumlar mart ayında almış olduğum 1986 model Ascona c 2.0i aracımı aldığım günden beri bildiğim yağ kaçakları sorununu bugün hallettirmek üzere sanayinin yolunu tuttum.

Bi tanıdığım aracılığıyla bi motor ustasına gittim contalar değişecek dedi şanzuman inecek contalar da benden 200 e yaparım dedi bende okey dedim işe başladık.

Şanzıman indi hazır inmişken baskı balatayıda değiştireyim dedim 220 liraya orjinal LUK Vectra a 2.0 baskı balatasını aldım ustaya götürdüm şanzımanla motorun bağlandığı yerde bi conta var o bide ters tarafında var o conta bir de karter contası değişti (sanırım 4 conta değişti alt taraftan ama 4. yü hatırlamıyorum) contalar siyah silikonla etrafı sarılarak yapıldı bütün işlemler boyunca da aracın başındaydım izledim sürekli bi problem yok gibiydi akisler söküldü şanzıman indi baskı balata değişti contalar karter tapası düzeltildi (yalama olmuş 10 tl)

Neyse tabi parayı ödedim eve geldim 1 saat içinde aracın yanına gittim yere eğildim 3 4 damla damlatmış gördüm aracı yine yağı damlatmış sonuç olarak yarın tekrar gitcem ama umarım soruna bi çözüm bulunur bulunmazsa gerçi beni o ustaya gönderen dayı oğlu bakar bi hal çaresine ustanın:D

Resimleri mevcut onları da eklemeyi düşünüyorum yağ kaçırması azaldı aracın ama kesilmedi işte toplamdada baskı balata işcilik contalar herşey dahil cebimden 431.5 tl para çıktı:sopa:
 
Üst