140 üzeri direksiyonda 170 üzeri araçta titreme başlıyor.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MOKIA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Benim sag rotilde oynama vardı değişti
Ardından rot balansa girdim sorun düzeldi.
Öncelikle ön takımları kontrol ettir.
Rot başlarında yada rotilde vs oynama olabilir.
Ardından rot balansa gir ikisini de yaptır. ikisi birlikte 25-YTL zaten bişey değil.
Sonra imzadaki gibi uzun boş bi yol bulup test et

28071611443881853.jpg
 
Son düzenleme:
aynı sorun bende de var . 120 dedim mi sallıyor. geçende arkada arkadaş oturuyorud, bende titriyorum dedi. beraber titredik yani. 140 dedim mi baya titredi. bilhassa rampaya hızlı girip şöyle 100-110 u buldu mu rampada çok belli oluyor. Acaba ilk etapta hangisine baktırmalıyım, lastik mi, balans mı, rot mu, rotil mi yoksa arka lastik lermi?

Kardaş rotilleri alt tablayı ve rot balans ayarını kontrol ettir. :)
 
lastik orjinal boyutsa stepneyi kullan durum yoksa arkalarla önleri değiştir durumun el veriyorsa önlere 2 adet yeni lastik al
 
kardeş o balonlu lastiği söktürdüğünde göreceksin zaten tellerini felan sebep kesinlikle lastikler yeni 2 lastik alırsın onları öne takarsın sorun kalmaz
 
Değişeceğim zaten ama
Ben alana kadar idare etsin diye yaptırdım.

Fiyat araştırıyorum LASSA olacak gibi. lassa ile sorun yaşıyan varmı.?
Yada lassa değilde şunu al diyen.


Astra G aracım var 195/60/15 lassa impetus 2 kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim. Yanlız Opellerin amortisörleri çok sert olduğu için en azından lastik biraz yumuşak olsun diyorsan yumuşak hamurlu michelin de tercih edilebilir.
 
konfor için kesinlikle michelin.her iki lastiği de kullandım.lassa sesi içeri alıyor.ben pirelli,lassa almamaya karar verdim.lassa ve pirelli sert lastikmiş zaten.michelin yumuşakmış.karar senin.uzun gitsin sağlam olsun konfor pek önemli değil diyosan lassa veya pirelli al geç.ben lassa miratta ve pirelli P 6000 kullandım.hatta pirelli şu an takılı ama değiştiricem bir hafta içinde.


Çok doğru
 
Bu arada benim aracımda da 120 yi geçince direksiyonda hafif bi titreme oluyor. Ama sadece direksiyonda aracı 180 e kadar denedim araçta hiç titreme yok sadece direksiyonda. Hatta 140 ile 180 arasında titreme kayboluyor. Sebebi ne olabilir sizce? Rot balansa gireli 6 ay oldu acaba rot balansa mı girmeliyim? Lastik basınçlarından böyle bi durum ortaya çıkabilir mi?
 
bence lastiği değiştirin..aracı yere tutturan tek ve en güvenli olması gereken usnsur sonuçta.
 
Geri
Üst