Benzinli ve orjinal 4 tırnak gm buji kullandim memnun kaldim. Lpg de yeni ateşleme bobini ve çift tırnak gm buji kullaniyorum atiker ile yine memnunum. Yalniz lpg nin elektrik ek bağlantilarinin yapildigi atesleme bobinine gelen kablodan eklerinin iyi izole edilmediğini gördüm ve duzenledim. Iyi bir usta ellerinde vectra c 1.6 2004 aracima şanzıman ugultusu nedeniyle astra 2008 f17 çıkma şanzıman ile sach baski balata bilya 1.8 motor koduna uygun ile değiştirdim sonuç on numara. Bende arabayi 4 ncu viteste cok unutuyorum.
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 06:59 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 06:54 ----------
Birde lpg de lpg filtresini 10 binde degistiriyorum. Hatta cok yakma ve gaz yememe sorununu sifir lpg regülatör ile çözmüş bulunmaktayim. Boğaz kelebeği temizligi ve opcom ile araci cim modülü güvenlik kodu ile bircok kez sıfırlayip kullandığım da astra 1.3 dizel 2006 modelde de basimiza geldi yakit düşüyor çoğu problemden kurulabiliyoruz