• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

1.6 turbo

tesekuur ederım arkadaslar..
 
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php


Çok güzel araç Allah kaza bela vermesin...
 
T.ederim aksel saol:)
 
çok güzel olmuş kazasız belasız kullanın :)
 
Aksel sonraki araç neden 34 plaka :D
 
çakma plaka o yuzden :)
 
jantları degıstırdım cunku 18' yaptım 20' bıraz performans dusuruodu
 
arabaya neden çakma plaka taktınız merak ettim
 
Ona bende dikkat ettim. Üyenin albümünden aldım valla heralde arabanın kendi resmidir diye düşündüm :) jantı da farklı :)

Sanırım arkadaş arka tarafı çekmeyi ihmal etmiş eksik olmasın diye görsellerden bir arka taraf bulup koymuş
 
Geri
Üst