1.6 essentia 2013 için lpg uyumu tavsiyeniz

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Ben arabanın orjinalliği bozulmasın diye daha ne tüp taktırdım ne birşey daha doğrusu ilerleyen zamanda motoru indirmeyi (ufak bir olasılıkta olsa) göze alamadım bu nedenle daha taktırmadım ama eğer daha az şehirdışı yol yapmaya başlarsam ve şehiriçi kullanımım artarsa o zaman belki düşünebilirim subap konusu beni şimdilik vazgeçirdi açıkçası ama yinede son karar sizin.. Öyle şehiriçi fazla yol yapmayacaksanız taktırmanıza bence gerek yok. Eğer taktıracağım diyorsanız landirenzonun sitesinde takılan Astraların montaj resimleri var..

Konu ile direk bağlantılı değil ama bir noktayı belirtmek istiyorum. Sübap değişimi, triger değişiminden daha kolay bir işlem. Çok fazla abartmaya gerek yok. Servislerde, sanayide başka sebeplerden belki hergün birçok aracın sübapları değişiyor.
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Sizde haklisiniz ama ugrasmayi goze alamadim, rahatca arabaya binmeyi herkez ister bu nedenle lpg olayindan simdilik vazgectim...

Opel Astra Classic III...
 

thenumber23vip

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
18
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Eğer değişen boya filan yoksa ve 2013'se bence çok iyi almışsınız. Hayırlı olsun, İyi günlerde kullanın.. Fotoğrafları bekliyorum...

Aracı aldım.Çok şükür bir sıkıntı yok.Gerçekten çok memnun kaldım.Yalnız direksiyonu benim 2010 model corsamdan daha sert.Bunun arabanın yeni olmasından kaynaklandığını zaman geçtikçe yumuşayacağını söylüyorlar.Sizde böyle bir durum yaşadınız mı ?

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 02:57 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 02:52 ----------

Fotoları da kısa sürede gönderecem inş
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Ben direksiyon sertliğini lastik tabanına ve aracın ağırlığına bağlıyorum önceki polomun lastik ebadı 185/60/R14 Astranın ise 205/55/R16 (altını çizdiğim lastik tabanını ifade ediyor.) olunca ve aracın kilosu artınca (astra 1270 kg polo ise 1070'di sanırım) direksiyon sertliği bana normal gibi geldi (bence) tekrardan aracınız hayırlı olsun...
 

thenumber23vip

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
18
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ben direksiyon sertliğini lastik tabanına ve aracın ağırlığına bağlıyorum önceki polomun lastik ebadı 185/60/R14 Astranın ise 205/55/R16 (altını çizdiğim lastik tabanını ifade ediyor.) olunca ve aracın kilosu artınca (astra 1270 kg polo ise 1070'di sanırım) direksiyon sertliği bana normal gibi geldi (bence) tekrardan aracınız hayırlı olsun...

Teşekkürler.İnternetten biraz araştırdım bu modellerde genelde böyle bir durum varmış yani direksiyonları böyleymiş
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et

thenumber23vip

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
18
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Özet olarak araba canavar gibi :) Bu paraya 2013 model olup bence alınabilecek en uygun kaliteli araç.İyi bir fırsattı değerlendirdik.Çok şükür
 

thenumber23vip

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
18
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et

Bir de benim aracın km si 4000 bile değil.Sen motor açmak için herhangi bir şey yaptın mı ? Benim gösterdiğim usta motorunun açılması lazım falan dedi.Böyle bir şeye sence gerek var mı ? Bazıları gerek yok diyor.Ya da sen motor açmak için herhangi bir şey yaptın mı ? Ve bu işi nasıl yapmak gerekir.
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Ben bazen aracın motoru sağır kalmasın diye aracı zorlamadan yüksek devirlerde kullandığım oluyor (araç şu anda 12000 km'ye girdi) bazen yüksek devirlerde kullanmanın araca faydası oluyor.
 

sedat kara

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2014
Mesajlar
29
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Ben bazen aracın motoru sağır kalmasın diye aracı zorlamadan yüksek devirlerde kullandığım oluyor (araç şu anda 12000 km'ye girdi) bazen yüksek devirlerde kullanmanın araca faydası oluyor.
Benim aracimda su an 12500 de. Arada bende dip gaz gitmek istiyorum ama cok kisa surelerde icin yuksek hizlara çıkıyorum. Acaba motoru acmak icin yuksek devirde mi surmek gerekli yoksa yuksek hizda mi? Birde ne kadar bir sure icin kullanılmalıdır o yuksek devirde veya hızda
Simdiye kadar hic 6000 deviri gormedim nadir olarak 4000 devir uzerini gordum.
 
Üst