1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: 1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

hani bende anti lpg cilerdenim ama 90 tl ye 450 km falan nedir yaw:S nerdeyse benim gittiğimin 3 katı
 
Ynt: 1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

arkadaşlar cumartesi brc ile görüştüm gittim yerinde gördüm.
2250 tl taksit peşin aynı fiyat 3 yıl subap garantisi turbo kit fakat yaglamasız sistem. 3500 devirden sonra benzin püskürtme sistemi tüm ayarlar vs.

ordan çıktım landrenzoya gittim

2300 tl peşin istiyor yağlamalı sistem turbo kit. fakat garanti yok. eğer garanti yaparsan 2500 tl fakat sartı su :  aracını mutlaka yetkili servise götürmelisin diyor. yetkili servislerinde bakım ücretleri ortada (tanıdığın yoksa)

arada kaldım fikirlerinizi merak ediyorum
 
Ynt: 1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

"LPG out, benzin in"... kusura bakmayın sordunuz söyledim. byee
 
Ynt: 1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

harunhoca link' Alıntı:
"LPG out, benzin in"... kusura bakmayın sordunuz söyledim. byee

abi bi dur ya :))) batırdın bizi :D
 
Ynt: 1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

1.6t otomatik vites uzun yolda 0.33 kuruş kilometrede  140-150 km hız ile tecrübe ile sabittir. lpg litre fiyatı 2.93 TL...
 
Ynt: 1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

desmicare link' Alıntı:
1.6t otomatik vites uzun yolda 0.33 kuruş kilometrede  140-150 km hız ile tecrübe ile sabittir. lpg litre fiyatı 2.93 TL...

hangi lpg markası ile bu :)
 
Ynt: 1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

Yağlama sistemiyle ilgili söyle bi yazı okumuştum nekadar doğru bilmiyorum başka bi siteden aldım.Subab yağlama sistemleri hakkında forumlarda verilen bilgi karmaşasına karşı yazdığım yazıyı sizlerle paylaşıyorum

Subab yağlama sistemlerini önermiyorum , faydası olduğunu da düşünmüyorum aksine bu cihazların ticari kazanç sağlamak amacıyla satışının da bazı kimseler tarafından yapıldığını düşünüyorum.Piyasada lpg montajı yaptırana bu cihazların hediye bile edildiğini duyuyoruz burdan da anlayabiliriz ki piyasada bir çok farklı yağlama sistemi mevcut ve bunların büyük bir kısmının fiyatı oldukça düşük olmalı ki hediye dahi ediliyor.
֖ncelikle piyasadaki bir çok yağlama sistemi emme manifoltundan vakum beslemeli olarak tek kanaldan gönderiliyor ; diyelim ki bu mucizevi yağ subablarda koruma yapıyor !
Vakum yoluyla tek kanaldan verilen bu yağ her silindire nasıl eşit ölçüde gönderiliyor? Bogaz kelebeğinin gerisinde ortak noktadan verilen bu yağ her silindire eşit gidemez!Hadi eşit gittiğini düşünelim peki silindire gönderilen bu yağ her devirde eşit yağ püskürtüyor ama silindirlerdeki yanma oranları ve ısısı her devirde aynı değil ki !!! 2.000 RPM de gönderdiğiniz yağı 5.000 RPM de de aynı oranda gönderiyorsunuz sizce her devirde aynı miktarın gönderilmesi ne kadar mantıklı?
şimdi bunun da farklı devirlerde farklı oranda ve farklı silindirlerden gönderildiğini düşünelim (pahalı bir markanın yağlama sisteminin yaptığı gibi )
Aşağıdaki teknik resimi incelerseniz sübap yağlama sistemi emme manifoldu üzerinden emme sübaplarına bir miktar yağ gönderiyor ve bu içeriği %100 bilinmeyen yağın sübaplara yapışıp ,subab üzerinde koruyucu bir tabaka oluşturacağı ya da soğumaya neden olacağı varsayılıyor. Yağın miktarı ve fiyatı da ayrı bir olay , binlerce kilometre sonunda biten yağın miktarı bir kaç litre ve bu bir kaç litre yağın fiyatı da hiç de ucuz değil . 4 silindire bölerseniz ve ortalama olarak 2500 devirde giden bir aracın her bir pistonunda saniyede 50 ye yakın patlama olduğunu hesaplanırsa nasıl bir soğuma olacak o da merak konusu !

Hadi buna da tamam dedik , bu mucizevi yağ bir koruma hatta soğuma meydana getirdi Peki, şİMDİ DİKKAT!!! Emme subabları bu yağ sayesinde korundu peki EKSOZ SUBABLARI NE OLDU???

Yağ emme manifoldundan sübaba verildi, hadi sübap o kısacık zaman aralığında bir miktar soğudu varsayalım. Ardından buji çaktı, patlama-yanma gerçekleşti ve içeriye giren bir miktarcık yağ yandı gitti... Pekiii, egzoz sübapları NE OLACAK?

Emme sübaplarını korumayı başarsanız bile EKSOZ sübapları yine öngörülen zamanda eriyip gidecek. Sadece egzoz sübapları da değil, sübap yatakları ve ilerleyen zamanda silindir kapağı da mutlaka zarar görecek. Peki emme sübapları daha az zarar gördü diye motor kapağı bir kez açılınca sadece egzoz sübapları mı değiştirilir? Tabii ki hayır! 16 valfin hepsi de takım olarak değişir!

Peki sübap yağlama sisteminin faydası nerede kaldı? Neye yaradı?


Yağlama sistemlerini kesinlikle önermiyorum başta da dediğim gibi bir işe yaradığını da düşünmüyorum , Siz bir aracı yanlış sistem ve yanlış ayar ile yürütürseniz fakir karışımdan dolayı ister yağlama sistemi ister ballama sistemi ister ne sistemi olursa olsun o subablar aşınır.Burda subabı korumak içinaracı doğru AFR ile yürütmeniz gerekiyor ,bunun içinde doğru ürün doğru montaj ve doğru kalibrasyon gerekir

Mehmet ֖ZENև 
BRC Bölge Bayi ve Bölge Teknik Sorumlusu
BRC ևorum Yetkili Servisi
--ALINTIDIR--
 
Ynt: 1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

Arkadaşlar markayla benim hiç bir alakam yok ,lpg taktırmadan önce bende  2 marka arasında kalmıştım sadece bilgi olsun diye ekledim ,zaten arama motorundan aratınca çıkıyor ,yanlış anlaşılma falan olmasın
 
Ynt: 1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

valla çözemedim bu işi herkesin sistemi farklı herkes kendine iyi diyor ama en doğru sistem nedir diyince cevap veren yok hiçbir firmadan
 
Ynt: 1.4T Astra lpg dönüşümü için tavsiyelerinizi talep ediyorum.

en doğru sistem kaputun altındaki orjinal sistemdir  bravoo  yakıt ibresine denk gelecek şekilde yuvarlak bir foto kestir sevdiğin birinin veya tuttuğun takımın falan amblemi olabilir. çift taraflı bant ile göstergeye yapıştırın. Hem baktıkça mutlu olursunuz yakıtı da görmezsiniz, hem de orijinal sıkıntısız binersiniz greatt Kazasız belasız sürüşler dilerim steeringwheel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst