Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1998 model omega 2.5 v6 cd otomatik kullnaıyorum, dün motor suyunu kontrol etmek için açtığımda içi karamel renginde macun gibi bir şeyşe kaplıydı ve üst yüzeyi 2-3 cm bu macun ile doluydu, yağ diye düşünüyorum, bu konuda bir bilgisi olan var mı?
İşte süper cevap ve ansiklopedik bilgi. Zaten yorum yapan arkadaşların kimi conta kimi çatlak vardır demiş. Bu kardeşimiz okumuş okumuş karar vermiş ya conta yakmıştır yada bloklarda çatlak vardır. İşte gerçek deneyim, ustalık. Eh bu kadarına da eyvallah ama birde ''felan'' dememiş mi yıktın bizi ya. Bu arada imlada ''felan'' diye bir sözcük yok aslı ''falan'' olmalı. Dilimizi de mümkün mertebe düzgün konuşalım.
İşte süper cevap ve ansiklopedik bilgi. Zaten yorum yapan arkadaşların kimi conta kimi çatlak vardır demiş. Bu kardeşimiz okumuş okumuş karar vermiş ya conta yakmıştır yada bloklarda çatlak vardır. İşte gerçek deneyim, ustalık. Eh bu kadarına da eyvallah ama birde ''felan'' dememiş mi yıktın bizi ya. Bu arada imlada ''felan'' diye bir sözcük yok aslı ''falan'' olmalı. Dilimizi de mümkün mertebe düzgün konuşalım.
Yok bilader ne sorunum olacak seninle. Olaya yaklaşımın hoşuma gitti. ''Felan'' kelimesi takdir edersin ki doğru kullanılmamış. Sanırım Adana'da öyle diyorlar, olabilir. Sen yine öyle kullanmaya da devam edebilirsin fakat doğrusunu kullanırsak gelecek nesillere daha iyi bir dil mirası bırakırız diye düşündüm.