Ön sensoru degistirdiler nox sensor hata vermeye devam etti simdide ayni sensor arkadada varmis onuda degistireceklermis
Hata kodu ondan cikyormus P11D0 hata kodu verir dedi
P0700 koduda buna baglantiliymis dedi arkadaki sensoru degistirirsek p0700 de gidecek dedi 0 hata olacak dedi arabam haftaya kaldi sensorun gelmesi haftaya surer dedi ama ben arabami aldimmi baska tamircide pc ye baglatip baktiracam garanti olmasi icin sensorun biri 470 euro degismis arkadaki sensor 530 euroymus bu masraflari kendileri cekecekmis bende dedim bende 15.400 euro verdim size benim para para degilmi dedim adam gulmeye basladi sinir oldum bunlara insallah hallederler