• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Vectra Km. Göstergesi, Klima, Tuş Takımları led modifiyesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan akdeniz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

akdeniz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Şub 2017
Mesajlar
9
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
37
Merhaba,

Değişik birşeyler yapmak istedim. Turuncu renk basit gözüküyor artık.

https://youtu.be/0ncsrs5C6XA

url]

url]

url]

url]

url]

url]
 
daha detaylı açıklayabilirsen iyi olurdu aslında göstergedeki smd ledlerkaç tip kaçtane ve özellikle göstergedeki ibreleri nasıl sökülüyor ve takılıyor anlatabilirsen sevinirim.göstergeyi ben de yapmayı düşünüyorum sarı ışıktan sıkıldım.bu arada diğer resmler tam seçilmiyor ama gösterge ve km kısmı on numara olmuş
 
daha detaylı açıklayabilirsen iyi olurdu aslında göstergedeki smd ledlerkaç tip kaçtane ve özellikle göstergedeki ibreleri nasıl sökülüyor ve takılıyor anlatabilirsen sevinirim.göstergeyi ben de yapmayı düşünüyorum sarı ışıktan sıkıldım.bu arada diğer resmler tam seçilmiyor ama gösterge ve km kısmı on numara olmuş

Merhaba çorumdaymışsınız bende merkezdeyim. müsait olduğunuzda gelin. ben ticari olarak değilde daha çok hobi gibi yapıyorum. değişik bir çalışmada sizin araçta uygulayalım. detaylı resim fazla yok elimde tarifte zor :) lehim yapabilen teknik kişiler rahatlıkla yapabilir. üstündeki ledler çok farklı taktıklarım farklı. ibreler kastırarak çıkartılıyor. kalibre bozulursa düzeltmek zahmetli :)
 
Cok güzel bir calısma ellerine saglık:bir::bir:

Tabiki kesinlikle zevk ve renk meselesi;);) turuncu bana hep tarz bir renk gelmiştir..Mesela bende kadran beyaz olsa turuncuya cevirmek için uygulama yapardım..Bende kotpit loş ve salon renkler olacak..
Kotbitte hiç bir yere tepe aydınlatması hariç beyaz kullanmam onuda yere bir sey düşerse göreyim diye
 
5b2001719f70bccae5151ff20af29411.jpg

Bu ara çorumda değilim olmak isterdim ama.sizden ricam göstergedeki şu eğimli yan duran ledlerin yerine ne lehimlediniz acaba normal smd ledi yan çevirip mi lehimledin yoksa aynı ledlerden mi temin ettin

Sony Z5 ile gönderildi
 
5b2001719f70bccae5151ff20af29411.webp

Yan duran dediğin bu galiba??
Böyle standart bir led le karsılasmadım ancak o smd led ^' e sapka görevi gören plastik kılıfsa cıkıyor olabilir mi??
Eger öylese bu tarz ledler yan ledler..Ölcülerine göre sapkayı buna gecirebilirsin..


https://www.direnc.net/beyaz-3-cipli-smd-led
 
Son düzenleme:
Abi şapka değil gibi.çünkü bu ledlerin lehim noktaları da + ve - uçları alt tarafta tek tarafta yani ilginç adını falan hatırlamıyorum görmüştüm bir ara 3 çipli leri rahatlıkla lehimlerim oraya da acaba ışık şiddeti vs tam uygunmu

Sony Z5 ile gönderildi
 
Cok güzel bir calısma ellerine saglık:bir::bir:

Tabiki kesinlikle zevk ve renk meselesi;);) turuncu bana hep tarz bir renk gelmiştir..Mesela bende kadran beyaz olsa turuncuya cevirmek için uygulama yapardım..Bende kotpit loş ve salon renkler olacak..
Kotbitte hiç bir yere tepe aydınlatması hariç beyaz kullanmam onuda yere bir sey düşerse göreyim diye
Abi turuncunun bir albenisi var gerçekten opel le bütünleşmiş bir renk.bu kaçıncı opel hep aynı renk opelden vazgeçemiyorum bari rengi değiştirelim diyorum.eklediğim resimdeki gösterge 2004 vectrama ait.söküp baktım da bi
Ben yaparsam eğer farklı bir çalışma olacak beyaz ve kırmızı lı güzel bir görüntü olacak
d5ab0368fe98deaf12cddc5f87beb980.jpg

Gibi


Sony Z5 ile gönderildi
 
Son düzenleme:
Bu calısmalar güzel calısmalar emek istiyen bilgi beceri dikkat isteyen uygulamalar , bana göre hiç kimse kötü olmuş yakısmamıs diyemez cünki renk kişisel tercih ve tarzdır..
Standart olarak öyle bir led görmedim ama yukarda linkte verdiğim smd led standart ve yan lehimlenir
 
Geri
Üst