- Katılım
- 19 Haz 2010
- Mesajlar
- 2,354
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 38
- Yaş
- 38
Heyecan kokuyorrrrr 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Renk harika görünüyor çok hoş olmuş iyiki o düşündüğün yeşili yapmamışsın =)
Beni aracın son hali de çok sevindirecek ama en çok sevindiren şey ise; bunun gibi opellerin hakettikleri ilgiyi ve muhattabı gösteren, nadide araçların nadide sahiplerinin olması..Böyle bir calibranın sizin gibi hassas insanlarca kullanılması gerçekten çok güzel geliyor bana..Emeklerine sağlık Hasan Abi..
MAşallahınızı esirgemeyin arkadaşlar. Çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık... İnşallah tez günde biter merakla takipteyim![]()
Yanıyoooooooor...