teşekkürler...
hepsini bende kullandım demekki kişiye ve kullanılan araca göre farklılık oluyor :maden:
ben otoyolda manuel olarak denedim,yokuş değil 5. viteste 160 yapıyor 6. vitese atıncada 200 km buluyor bir süre sonrada 220 oluyor.
şunuda belirtmeden geçemeyeceğim.aracı otomatikte kullanırken biraz çekişi falan düşük gibi geliyor. yada ben alışık değilim ondan

fakat manuel kullanıp üst devirleri zorlayınca gayet iyi gidiyor. bakalım aldım şimdilik memnunum dediğim gibi iyi yada kötü herşeyi zaman gösterecek

olumlu yada olumsuz herşeyi buradan yazarım.