- Konuyu Başlatan
- #61
- Katılım
- 12 Şub 2009
- Mesajlar
- 2,385
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 36
hadi hayırlısı sonunda kavustun yani maşallah cok temiz ve diri duruyo allah nazardan ve kaza beladan korusun güle güle bin :bir:
Amin cümlemize
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
hadi hayırlısı sonunda kavustun yani maşallah cok temiz ve diri duruyo allah nazardan ve kaza beladan korusun güle güle bin :bir:
) Önlip diye bağırıyor araç yoksa kusursuz :good::good:hayırlı uğurlu olsun emre güzel araç allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin umarım boyun çok uzun değildirtekrardan hayırlı uğurlu olsun ...
![]()
Abi boyu uzun olsa da açar tavanı öyle kullanır![]()
hayırlı olsun abicim allah kazasız belasız yanlamalarını nasip etsin
![]()
bunu yazmamın nedeni içi kısımı çok dar olmasından dolayı tavanı açınca pek bir şey olacağını zannetmiyorum 190 boy için sıkıntı yapıyor ondan diyorum ![]()
bunu yazmamın nedeni içi kısımı çok dar olmasından dolayı tavanı açınca pek bir şey olacağını zannetmiyorum 190 boy için sıkıntı yapıyor ondan diyorum
![]()