Maşallah , aracın rengi kusursuz. Şahsi düşüncem angel ve ön lip olmamış. Bu araca sadelik yakısıyor bence. Jantlar güzel ancak daha büyük ve offsetsiz modeller daha iyi duruyor sanki bu araçta. Benim için şu hali en güzeli.
Sadece ön lip yerine resimdeki gibi siyah lip takılsa,ve angellar değişse on numara olur gibi.Arkaya da inceden bi spoiler..
Edit: Spoiler varmış
Tabiki tercih sizin

Kazasız belasız.