ben bu ikinci el olayına katılmıyorum Hakan,keşke caymayıp alsaydın su an öyle ikinci eli aman aman kuvvetli bir araç kaldığını da sanmıyorum ne alırsan al illa bir alıcısı oluyor ,er gec satılıyor parca konusuna bırsey dıyemeyecegım calibradan cok sıkıntı cekıyoruz onda bu denlı olmaz aranınca o da bulunuyor