- Katılım
- 24 Kas 2008
- Mesajlar
- 2,715
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
gunah aga ıce tea içme =)
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
bi akşam caddeüstüne sende gelirsinBen birşey görmedim daha

aga valla ilk başta ice tea ile başladı herşeygunah aga ıce tea içme =)
ice tea aldım 1 litrelik onu içerken aklıma geliverdi

sen yoksan bende yokum kankaaabarstan bglnyrm bk neti kestlr mi bn yk olurumyoğuumm lenn
![]()
bi akşam caddeüstüne sende gelirsinortam benden hesap sizden
![]()
o muhabbet kuşuyla takılan bidaha ayrılamıyo yalnızMuhabbet kuşuna bak 3 kelime ögrenmiş![]()

o muhabbet kuşuyla takılan bidaha ayrılamıyo yalnızemree olm gamze pazar günü izmirden geliyomuş
![]()