- Katılım
- 30 Kas 2006
- Mesajlar
- 15,652
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
bana mı
öle bişey olması için benim ölmem lazım
2-3 haftadır herşey 10 numara olduğu için bende kendi kendimi biraz bunaltayım dedim
![]()
Birak bu işleri conta yakmişsin belli
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
bana mı
öle bişey olması için benim ölmem lazım
2-3 haftadır herşey 10 numara olduğu için bende kendi kendimi biraz bunaltayım dedim
![]()
Birak bu işleri conta yakmişsin belli

valla ister inan ister inanma
kanka gelsene olm ne işin var ordatolga babacandaym bklermharktli geceler
malum ramazan kapıda
zaten araba ıslata ıslata bi hal oldum senelerdirSu arabayi islatamadik yalanoldu![]()
birini ıslatıyoz diğeri geliyo arkadan




ben sana tarif ederimolum bulamam sizn evi![]()
