Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Aynen çiftini 57 tl ye aldım 4300 k hemde orjinal fabrika çıkışı...Bayağı oldu alalı rahat 3-4 ay geçmiştir yanılmıyorsam...Canavar gibi çalışıyor... bacadir rumuzlu arkadaşımızda alacaktı ama ses çıkmadı
Aynen çiftini 57 tl ye aldım 4300 k hemde orjinal fabrika çıkışı...Bayağı oldu alalı rahat 3-4 ay geçmiştir yanılmıyorsam...Canavar gibi çalışıyor... bacadir rumuzlu arkadaşımızda alacaktı ama ses çıkmadı
otomatik witesin gözünü seweyim şeytan kulağına makinalı tüfek saat gibi şuan bakıyorum modacar bi kendi markasını satıyor 54 e düşmüş (benim aldığım) bide pilipis satıyor onlarda 186 tl...