- Katılım
- 29 Ocak 2009
- Mesajlar
- 3,601
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 38
Sonhali iyi olmuş.Maliyet ne kardar tuttu?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Sonhali iyi olmuş.Maliyet ne kardar tuttu?
tebrik ediyorum gerçekten müthiş bi başarı =)) bi tek şu maliyete takıldım37.75 tl mi 37500 tl mi
![]()
Valla eline sağlık kadireski halinden güzel olduğu kesin

evy kanka sağolasın evy kanka sağolasın
getir senin merivayıda boyıyayım
ama eraya sözüm var onların Doğan sLx Gti yi boyıcazzZ
![]()
Yok kanka ben almıyayim![]()

KadiR Abicim Ellerin Dert Görmesin Sen Resim Fırçasıyla bile oto boyası yaparsın Büyük Üstadsın vesselam.Güzel Olamuş Emeğine Sağlık.