14 Mar 2010 #91 DarkMagic Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 3 Şub 2010 Mesajlar 3,625 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Güzel olmuş bence
14 Mar 2010 #92 tunerrus Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 26 Ağu 2007 Mesajlar 3,296 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 35 Şöyle birdaha baktımda bence tavanı ve arka direkleri siyaha boya
14 Mar 2010 Konuyu Başlatan #93 İzmiRli Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 16 May 2009 Mesajlar 1,079 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 34 arkadaşlar hepiniz çok sağolun elimden geleni yaptım... ama güzel oldu en azından eski halinden
14 Mar 2010 Konuyu Başlatan #94 İzmiRli Kayıtlı Kullanıcı Bilgi Girilmemiş Katılım 16 May 2009 Mesajlar 1,079 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 34 Kaanka' Alıntı: Tamponlarida saten boya olsa bence gayet hos olur )))) Genişletmek için tıkla ... yooo hayır ben kartonpiyer tampon yapmayı düşünüyorum tamponlara modifiye amaçlı onun üzerine saten boya yaparız olmazmı
Kaanka' Alıntı: Tamponlarida saten boya olsa bence gayet hos olur )))) Genişletmek için tıkla ... yooo hayır ben kartonpiyer tampon yapmayı düşünüyorum tamponlara modifiye amaçlı onun üzerine saten boya yaparız olmazmı