- Katılım
- 26 Mar 2008
- Mesajlar
- 4,864
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 36
renkten dolayımıdır nedir yoksa rulo fırça ile boyamadanmı
epey bir boya katmanı olduğu görülüyor arabanın üzerinde, boyadan önce ve sonra kantara çıksaydınız keşke 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
renkten dolayımıdır nedir yoksa rulo fırça ile boyamadanmıepey bir boya katmanı olduğu görülüyor arabanın üzerinde, boyadan önce ve sonra kantara çıksaydınız keşke
![]()


ahh bee bu kadar uğraşmısın yapsaydın ya dediğimiz gibi bi zımpara sonra pasta prof işi olsaydı. emeğine sağlık ama iş yarım kalmış benden sölemesi...
helal olsun emeğine sağlık tebrikler![]()
güzel olmuş kadir![]()