- Katılım
- 29 Ara 2009
- Mesajlar
- 240
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Bence çok güzel olmuş.Ellerine sağlık. Önemli olan farklı olması...
Fark yaratmışsın. Tabancayla boyacılar boyar ama rulo ile boyayamaz. Emeğine saygı duyuyorum. Süper
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
eheheheheray sonra dedenin dedikodusunu yaparlar hacı amcaya nooLdu diye![]()

ilginize ve yorumlarınıza çok teşekkür ederim yarın tam bitmiş halinin fotograflarını eklicem ufak tefek armaları yapıştırmaları kaldı yapıştırdım bi de stop lambalarına siyah çorap geciricemonlarda bittikten sonra fotograflarını eklicem
Çorap geçirme git paraya kıyda bi stop boyası al onunla boya![]()
yok yaa ondan değil stoplarda 2 sinde çatlaklar var sıfırını sordum beklemek lazımmış çıkmasınıda aramak lazım o yüzden en iyisi çorap![]()
kadirciğimne zaman bitiyor hayırlısıyla? verniği cilayı unutma
![]()

bi daha markete giripte çorap falan sormam yaa