zamanlama referansı arızası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zeka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

zeka

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
211
Tepkime puanı
0
Puanları
0
corsa 1.7 dti p0370 ile karşılığı ZAMANLAMA REFERANSI YUKSEK DAGILMA SiNYALi A ARIZASI verdi. aynı zamanda p1125 hatasıda veriyor onunla ilgili fikir sahibi olduk biraz acaba bu arıza ne ile ilgili.
 
Zeki sana sen p1125 için kritik arıza demiştin hatırlarsan bende manyetik valf basınc kaçağı demiştim hatirlarsan
http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=91302
sizin araçlarda şerj dinamosu valflı biliyorsun selonoit basınc valfı var
elime geçen yeni y17dt arıza codu bu şarş selonoit valfı
resime ekliyorum şarjın arkasındaki parça buna bağlı tüm vakumları kontrol et
VHeahrTkE2AL133542055117P776.jpg
 
sorun arıza kodları değişikliği bazı listelerde kritik arıza bendeki vakum selonoit basınc arızası diyor yeni bulduğum listede p1125 şarj selonit valf düşük arızası
 
selim abi bana açıkla şunu ya şarj dinamosu ile basınç valfi nasıl oluyor basınç la şarj ın ilgisi ne ??
ben böyle cins bir araba görmedim ya ? ne bmw ye benziyor ne peugeot a ne ne alfa ya...başlı başına cins bir araba..
 
Zeki sana sen p1125 için kritik arıza demiştin hatırlarsan bende manyetik valf basınc kaçağı demiştim hatirlarsan
http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=91302
sizin araçlarda şerj dinamosu valflı biliyorsun selonoit basınc valfı var
elime geçen yeni y17dt arıza codu bu şarş selonoit valfı
resime ekliyorum şarjın arkasındaki parça buna bağlı tüm vakumları kontrol et
VHeahrTkE2AL133542055117P776.jpg
aracı satlığa çıkardım ama büyük ihtimal satılmayacak aralık ortasında işlemlere başlayacağım.
 
haydaaaa şarj dinamosuna gel ...
valla almanyanın şahini bu 1.7 corsa..cinsliği italyan arabasınıda geçti...
bu arada aynen selim abi bir listede selenoid bir listede map diyodu ??

elektrikle bir alakası yok heralde sadece devir olayı gibi..
 
selim abi bana açıkla şunu ya şarj dinamosu ile basınç valfi nasıl oluyor basınç la şarj ın ilgisi ne ??
ben böyle cins bir araba görmedim ya ? ne bmw ye benziyor ne peugeot a ne ne alfa ya...başlı başına cins bir araba..

Gecen hafta sarj dinamosunun kollektorunu degistirdim caner.

Nedeni : Abs isiginin defalarca silmeme ragmen geri gelmesi. Motor sanki zamanlayamiyormus gibi garip calisma sacma sapan hatalar sesler.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

Ekli dosyalar

  • uploadfromtaptalk1354143579767.webp
    uploadfromtaptalk1354143579767.webp
    54.1 KB · Görüntüleme: 9
selim abi bana açıkla şunu ya şarj dinamosu ile basınç valfi nasıl oluyor basınç la şarj ın ilgisi ne ??
ben böyle cins bir araba görmedim ya ? ne bmw ye benziyor ne peugeot a ne ne alfa ya...başlı başına cins bir araba..
sorma ilginc bir suzuki :D
Zeki beyin yapacağı en güzel yöntem ben çooktan bakardım...
tüm vakum hortumlarının birleştiği takıldığı yerlere sabulnu fıs fısla bakardım motor çalışırken aman dikkat (fana) aynı zamanda jeneratör çıkışlarından başar tüm vakumları kontrol ederdim egr yi temizlerdim en son olarak P0370 için ise krank mili sensoruna bakardım...sorunun büyük değil bence arıza kodlarına göre vakumlardan olduğu bir gerçek sırf P0370 için krank mili sensoruna bakardım
 
Son düzenleme:
Selim abi, şarj dinamosundaki selenoid ne işe yarıyor? Her devirde aynı akımı falan üretirken yakıt tasarrufu falan mı düşünmüşler.
 
Geri
Üst