• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Zaman Makineniz Olsa Hangi Yıla Giderdiniz?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan eyup01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
çok bişey istemiyorum 2007 yazına geri dönebilirsem o bana yeter
 
bende 1990 na dönerdim çocukluğuma çünkü hiç birşeyden haberim yokdu birde babaannem vardı...
 
1969 yılına en ii muscle car dönemine gitmek isterdim :)
 
Geri
Üst