z14xe için yapılanlar ve yapılacaklar , yazılım uygulaması YARDIM! İZMİR

1.4 yüklemek ne derece mantıklı orası tartışılır.
Düz boru arkadaşın dediği gibi kaçlık, back pressure için o önemli.
Boxları geç, direk yazılıma yönel. Fark edecektir. Forumda arama yaparsanız çokca konu bulabilirsiniz hakkınlarında.

Manztel i uydurmakta zorluk çektiniz mi?
 
3500 devre kadar olan sıkıntının nedeni mantzel ve düz borudur büyük.egzozu düzeltsenizde alt devirleriniz chipletmediğiniz sürece yok olur.zamanında çok tartışılmış... mantıklı olan mantzelle rahatlatılan emmeye yakıt desteği bunun içinde chip şart
 
1.4 yüklemek ne derece mantıklı orası tartışılır.
Düz boru arkadaşın dediği gibi kaçlık, back pressure için o önemli.
Boxları geç, direk yazılıma yönel. Fark edecektir. Forumda arama yaparsanız çokca konu bulabilirsiniz hakkınlarında.

Manztel i uydurmakta zorluk çektiniz mi?

keyfin ve zewkin mantığını aramak nasıl bi mantık o da tartışılır ,
bende isterim 2.0lt + 200hp + bi araçla uğraşmak ama koşul ve imkanlar işte ...
düz boru 51 lik
mantzel tabiri caiz se cuk diye oturdu , gaz kelebeğini bağlamak için bi flanş gerekliydi sadece oda aldığım arkadaşta mevcuttu hiç sıkıntı çekmedik
 
resim deneme
1orjinal.jpg
 
imza deneme
 
boruları genişlettiyseniz altlar ölüyor normal yani alt devirlerde gitmemesi
 
keyfin ve zewkin mantığını aramak nasıl bi mantık o da tartışılır ,
bende isterim 2.0lt + 200hp + bi araçla uğraşmak ama koşul ve imkanlar işte ...
düz boru 51 lik
mantzel tabiri caiz se cuk diye oturdu , gaz kelebeğini bağlamak için bi flanş gerekliydi sadece oda aldığım arkadaşta mevcuttu hiç sıkıntı çekmedik

Kimmiş yavvv o arkadaş herşeyi cuk diye vermiş :)
Güle güle kullan
 
Yakıt ne kadar değişti hocam yapılan bu işlemlerden sonra
 
Geri
Üst