Yüksek-Km Dizel araçlar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Flea_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Yorumlar için teşekkürler, söz konusu araçlar Passat 1.9-2.0TDI, Mondeo 2.0TDCI,Pug407 2.0HDI, Vectra 1.9CDTI gibi genelde ağır abi sınıfındaki araçlar. Fiat multijetler ne hikmetse herkesin söylediğine göre çok dayanıklı oluyor, opeldeki 1.9CDTI motorlar da multijetle(1.9JTD) birebir özellikleri taşıyor. Karakterleri aynıysa dayanımları da aynı olabilir.

Asıl can alıcı noktaya gelmek istiyorum. Araç alınana kadar ne iyi ne kötü bir şekilde bakımları yaptırılmışsa, alındıktan sonra yapılan kapsamlı bir bakım; enjektör temizliği, carbon clean vesaire, zamanı gelmeden yağ değişimi gibi şeyler motoru sağlıklı kullanmamızın devamlılığını sağlar mı acaba?

Araç temiz bakımlı ise,içimde rahat etsin diyor biraz masraf edeyim diyorsan sonrası rahat olsun diye sana tavsiyem madem bakım yaptıracaksın,şunları söktür temizlet,manifolt,EGR,boğaz,enjektörler...sonra yağını değitir filitrelerle birlikt, birde depoyu doldur dolu depoya 200ml scooter sentetik ağ at hem pompa yağlanır hemde kurumsuz yanar
 
[/B]
Araç temiz bakımlı ise,içimde rahat etsin diyor biraz masraf edeyim diyorsan sonrası rahat olsun diye sana tavsiyem madem bakım yaptıracaksın,şunları söktür temizlet,manifolt,EGR,boğaz,enjektörler...sonra yağını değitir filitrelerle birlikt, birde depoyu doldur dolu depoya 200ml scooter sentetik ağ at hem pompa yağlanır hemde kurumsuz yanar

Selim abi 2t yağ mı olacak yoksa 4 t mi
 
2T iki zamanlı sentetik yağ
 
çilekli var yanlız ondan al :) çilek kokarak gezersiz :D:D
 
Ben nisan ayında 2006 model 105000 km de dizel Ford Focus aldım. 10 gün önce her ne kadar eski sahibi triger kayışını değiştirdim dediysede. Triger seti ile beraber, yağ bakımı, carbon clean, krank kasnağı, gergi bilyası falan derken 1300 tl lilk bakım yaptırdım yetkili serviste. Umarım sıkıntısız binmeye devam ederim.
 
2T yağın özelliği hem yağlar hemde kurumsuz çalışır.Yani temizlik yapıldıkdan sonra ilk zamanda hemen kurum bağlamaması için ideal
 
Almancam olmadığından (belgeleri) anlayamadım selim abi :D, ama türkiye konusunda tamamen haklısınız. Burada bmw 5.20 motorları 5.28 hacmine çevirip kullanıyorlar kimseye de birşey çaktırmıyorlar, yazılıma karışan eden yok. Eğer 1.9CDTI alınırsa zaten güçlü bir motora sahip, var olan gücünü tavana vurdurmak yerine daha stabil ve istikrarlı olarak kullanmak daha mantıklıdır. Hele çoğunluğu 6ileri active select şanzımanlı olduğundan motor stabil kalsa şanzımanın sonu ne olur bilinmez :rolleyes:
En güzeli bahsettiğiniz temizliği yapıp yağını zamanında değiştirip kedi gibi binmek :)
 
Mert sen anlamadın beni 1.9cdti 150ps araçlar 210km sınırlandırılmış,sonradan isteyen tech ile bu sınırlandırmayı kaldırabiliyor 227km surata çıkabiliyor
 
Mert sen anlamadın beni 1.9cdti 150ps araçlar 210km sınırlandırılmış,sonradan isteyen tech ile bu sınırlandırmayı kaldırabiliyor 227km surata çıkabiliyor

Şimdi tam olarak anladım selim abi, teşekkür ederim :)
 
Geri
Üst