hayır benzinlilere diyeceğim yok ama bu opel i bir türlü anlayamıyorum. yıllardır Türkiye piyasasında, rakipleri dizel de 1.6 cc motor sayesinde satış rekoru kırıyor bizimkiler 1.7cdti motor seçeneği sunuyorlar. türkiye de olmaz kardeşim 1,6nın üstü SATILMAZ... AYNI hatayı chevrole de yaptı. cruze gibi süper kasası olan bir araca gittiler 2.0 dizel motor koydular. yahu opelin başına beni koysalar bu hataları yapmam Türkiye piyaysasında...