Arkadaşlar bir hikayem var onu anlatmalıyım ki iyi bir açıklama yapmış oluyum, üst kapak conta değiştirdik siboplar da beraberinde değişti haliyle 1300 tl ye mal oldu. Arabamı seviyorum helal olsun ona Şimdilerde hem lpg de hem benzinde araç sabahları yada gün içinde bu conta işinden öncedende 4-5 sn marşa basınca anca çalışıyordu bir değişme olmadı ancak asıl şikayetim 1 haftadır ışıktan kalkarken falan herzamanki ayarda gaza ayağımı attığımda rölanti düşüyor 1500 ün altına düşüyor vites boştayken de aynı şeyi yapıyor ve arada bir motor arıza ışığını 5-10 sn yakıp söndürüyor düzensiz bir ritimde. Demin servise uğradım kaputu bile açmadan bilgisayara bağladık oksijen sensörü arızalı abi dedi. Conta yanıkken su eksiltmesine rağmen araç 95-100 derece harareti bile hiç görmedi ancak şüphem o ki boğaz kelebeği kirlendi ise bu saydığım arıza ile aynı belirtilerimi gösterir (4 yıldır hiç temizletmedim ve son 3 aydır lpg kullanıyorum) temizlettikten sonra arza düzelmez ise oksijen sensörüne döndüğümüzde değiştirmek yerine yapabileceğimiz bir temizleme yada başka bir işlem sensörü kurtarabilirmi? Şunu belirteyim bu arıza ışığı yakma yada kırmızı ışıklarda ve bazı dikkatsiz kalkışlarda stop etme işlerinden önce rölanti ibresi 0,50 ve 100 değerinde sürekli kıpırtı yapıyordu araç çalışırken ki bu da rölanti sensörünü aklıma getiriyor olabilirmi? Amma da uzun yazdım ben de yani Şimdiden teşekkürler görüş bildiren arkadaşlarıma ve okuyanlara. Sensörü kurtarabilecek miyiz bakalım?