• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

YAZLIK LASTİK BAKIMI VE DEPOLAMA

se-r-da-r

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
70
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Herkese iyi forumlar dilerim.geç de olsa sonunda kışlık lastiklerimi taktırdım.fakat araçtan çıkan lastiklerin sağlıklı bir şekilde depolanması sorunu vardı.ben de hem vakit geçirmek hem de şu kış şartlarında araç için yapabileceğim bir iş ararken(aslında kaşınırken  ;) ) lastikleri temizleyip öyle kaldırayım dedim. toplamda 2,5 saat gibi bir zamanımı aldı.
ilk olarak lastikleri depodan çıkarıp taşıdım. bu işin kolay kısmıydı.en zor kısım ikincisiydi.çünkü yer sorunu olduğu için lastikleri banyodan başka yerde yıkama şansım yoktu.buradaki zorluk hanımı ikna etmekten kaynaklanıyordu ama başardım tabi greatt.üçüncü aşama olarak araç yıkama şampuanıyla lastikleri güzelce yıkadım ve büyükçe bir bez yardımıyla kuruladım.ardından tekrar çatı katındaki depoya taşıyıp lastik bakım spreyiyle parlattım.son olarak da 70-90 TL arası maliyeti olduğu için almaktan vazgeçtiğim lastik kılıflarına alternatif olarak pazardan aldığım toplam fiyatı 30 TL olan  100*50*50 ölçülerindeki rengarenk 011zaa hurçlara lastikleri koyup yan yana istifledim.zor oldu ama lastiklerin ömrü açısından faydalı da olduğuna inanıyorum..

20150111_151238de8ec.jpg
[/url]
[img=450x600]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/01/12/20150111_152728.jpg[/img]
[img=450x600]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/01/12/20150111_153342.jpg[/img]
[img=450x600]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/01/12/20150111_181349.jpg[/img]
[img=450x600]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/01/12/20150111_203203.jpg[/img][/img]
 
Ynt: YAZLIK LASTİK BAKIMI VE DEPOLAMA

se-r-da-r link' Alıntı:
Herkese iyi forumlar dilerim.geç de olsa sonunda kışlık lastiklerimi taktırdım.fakat araçtan çıkan lastiklerin sağlıklı bir şekilde depolanması sorunu vardı.ben de hem vakit geçirmek hem de şu kış şartlarında araç için yapabileceğim bir iş ararken(aslında kaşınırken  ;) ) lastikleri temizleyip öyle kaldırayım dedim. toplamda 2,5 saat gibi bir zamanımı aldı.
ilk olarak lastikleri depodan çıkarıp taşıdım. bu işin kolay kısmıydı.en zor kısım ikincisiydi.çünkü yer sorunu olduğu için lastikleri banyodan başka yerde yıkama şansım yoktu.buradaki zorluk hanımı ikna etmekten kaynaklanıyordu ama başardım tabi greatt.üçüncü aşama olarak araç yıkama şampuanıyla lastikleri güzelce yıkadım ve büyükçe bir bez yardımıyla kuruladım.ardından tekrar çatı katındaki depoya taşıyıp lastik bakım spreyiyle parlattım.son olarak da 70-90 TL arası maliyeti olduğu için almaktan vazgeçtiğim lastik kılıflarına alternatif olarak pazardan aldığım toplam fiyatı 30 TL olan  100*50*50 ölçülerindeki rengarenk 011zaa hurçlara lastikleri koyup yan yana istifledim.zor oldu ama lastiklerin ömrü açısından faydalı da olduğuna inanıyorum..

20150111_151238de8ec.jpg
[/url]
[img=450x600]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/01/12/20150111_152728.jpg[/img]
[img=450x600]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/01/12/20150111_153342.jpg[/img]
[img=450x600]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/01/12/20150111_181349.jpg[/img]
[img=450x600]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/01/12/20150111_203203.jpg[/img][/img]

Hocam sen napmışsın ya. Ben böyle bir şey yapsam eve sokmaz hatun.
 
Ynt: YAZLIK LASTİK BAKIMI VE DEPOLAMA

dedim ya en zor kısmı oydu.ikna edinceye kadar saçmalama rekoru kırdım.yok bu lastikler çok özel bakımlarının yapılması gerekiyor,yapmazsan  ömrü 1-2 yıl azalıyor falan ama en etkileyici darbe fiyatını söyleyince oldu tabi. bunların 4'ü 1700 TL yapma etme deyince deyince zafer benim oldu  victoryy
 
Ynt: YAZLIK LASTİK BAKIMI VE DEPOLAMA

se-r-da-r link' Alıntı:
dedim ya en zor kısmı oydu.ikna edinceye kadar saçmalama rekoru kırdım.yok bu lastikler çok özel bakımlarının yapılması gerekiyor,yapmazsan  ömrü 1-2 yıl azalıyor falan ama en etkileyici darbe fiyatını söyleyince oldu tabi. bunların 4'ü 1700 TL yapma etme deyince deyince zafer benim oldu  victoryy

14alkiss 14alkiss Damardan girmişsin hocam. Kazasız belasız sürüşler.
 
Ynt: YAZLIK LASTİK BAKIMI VE DEPOLAMA

se-r-da-r link' Alıntı:
dedim ya en zor kısmı oydu.ikna edinceye kadar saçmalama rekoru kırdım.yok bu lastikler çok özel bakımlarının yapılması gerekiyor,yapmazsan  ömrü 1-2 yıl azalıyor falan ama en etkileyici darbe fiyatını söyleyince oldu tabi. bunların 4'ü 1700 TL yapma etme deyince deyince zafer benim oldu  victoryy

:D G֜zel mobing uygulamışsınız. Yalnız illa ki hurca gerek yok şu kalın çöp poşetleri var onlardan da alabilirsiniz. Burada önemli olan lastiğin hava ile temasının olmaması. Fotoları okuldan göremiyorum ama sanırım lastikleri tabanlarının üstüne yan yana sıraladınız. Doğru olanı yapmşsınız. ֜st üste koymayın jant ile olsa koyabilirsiniz derdim zaten havası var ama boş lastiği üst üste koyunca lastiğin şeklini bozabilir.
 
Ynt: YAZLIK LASTİK BAKIMI VE DEPOLAMA

G֜zel mobing uygulamışsınız. Yalnız illa ki hurca gerek yok şu kalın çöp poşetleri var onlardan da alabilirsiniz. Burada önemli olan lastiğin hava ile temasının olmaması. Fotoları okuldan göremiyorum ama sanırım lastikleri tabanlarının üstüne yan yana sıraladınız. Doğru olanı yapmşsınız. ֜st üste koymayın jant ile olsa koyabilirsiniz derdim zaten havası var ama boş lastiği üst üste koyunca lastiğin şeklini bozabilir.
bilgi için teşekkürler hocam.ben de istiflemeden önce bu konuyla alakalı bir kaç yazı okumuştum,ona göre istifledim.yalnız lastiklerin temas ettiği yüzeye de halı köpük vs. gibi bir şeyler koymak gerekiyormuş ahşap veya beton zeminle doğrudan temas ettirmeyin diye  bir şeyler okumuştum.ne derece doğru bilemem ama zaten uğraştık onu da yapıveririz artık :D
 
Ynt: YAZLIK LASTİK BAKIMI VE DEPOLAMA

Tebrik ederim. Gerçekten çok başarılı. (Eşinizi ikna edebilmeniz)  :D
 
Ynt: YAZLIK LASTİK BAKIMI VE DEPOLAMA

Elinize sağlık. Gerçekten tebrik ediyorum. Hem eşinizi ikna edebildiğiniz için, hem de lastiklere bu denli özen gösterdiğiniz için  special_Yeah 14alkiss dancee
 
Ynt: YAZLIK LASTİK BAKIMI VE DEPOLAMA

Başarılı ve doğru bir çalışma olmuş ...
 
Ynt: YAZLIK LASTİK BAKIMI VE DEPOLAMA

Bravo, sizi tebrik ediyorum....
 
Geri
Üst