• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Yaza merhaba partisi yapılabilirmi ?...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sevda abla koyunları görecen yok ölle yağma:D
 
""Canım Kardeşimmm elbetee o olcak hem ablan ve annenle daha diziye dair yorum yapcaz:) ama ben kendimi ayarladığım bi zaman ok mi,,size ii eğlenceler;) ""
 
""Ben gelemem zattii arkadaşlarrr :D Tubacım yazmış ismimi ama..neysee isabet olmuşş zaten sizde kovmuşsnuzz:D:D:D:D""
aaa rica ederim sevda kovmak ne kelime :D
 
tamam öle olsun bakalım:D ama boşuna akdeniz tarafına gidipde yanma o sıcakaların altında:D:D
 
""Hadi hadii kıshh kıshh demişsinnn resmen:D:D neyysee yahuuu vardır bi bildiğin..Hadii iyi eğlenceler şimdidennn;)""
 
yine Bolu tarzı bir organizasyon düşünüyoruz ama geçen sene Haziranda gittik üşüdük. Havaların durumu ortada. Yakında bir karar verip açıklarız Yavuz :D

ben herkesin katılacağı bi organizasyon sanmıştım:o

cc nazik tavrından ötürü teşekkür ederim
 
bı karar verın ne olucak ne bıtıcek dıye :D
 
melii kaykayınıda getiricenmi:D
 
Bu ne buluşması ben halen anlamadım :D:D
 
Güncel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst