• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Yaş 18...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 34BCT70
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

34BCT70

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
4,496
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Abilerim bugün doğum günümdü sizinle paylaşmak istediğim şey,gece uyku tutmadı sabah 8 de sürücü kursundaydım hemen kayıt yaptırdım.Adamla beraber açtım dükkanı :D:D:D
 
Hadi bakalım hayırlı olsun. Bu arada doğum günün de kutlu olsun Berkay :)
 
doğum günün kutlu olsun Berkay, bende aynen sen gibiydim 18 yaşıma girme heycanı vardı ama 18 den sonra yıllar nasıl geçiyor anlamıyorsun
 
Pasta alıp öyle gitseydin adamın yanına bari :) Yeni yaşın hayırlara vesile olsun :)
 
vaybe bizde bir zamanlar 18 yaşındaydık :))
 
ya berkay ne adamsın ya :D
 
yaşlanıyoruz gençler :)))
 
Doğum günü olanlara benden çay :D :D :D. Mutlu yıllar dilerim, yüzünüz hep gülsün.
 
Beko iyiki doğdun...Umarım artık arabalar senden yana rahat bbir nefes alırlar gariplerim :D
 
Ehliyetsiz gezmek daha keyifliydi diyeceksin. Nice senelere reşit kardeşim. :)
 
Geri
Üst