Yardımcı olurmusunuz ?

Mucacho

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eyl 2010
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Selamlar,

Yaklaşık 2 hafta kadar önce 2003 model Corsa 1.7 DTİ aldım. Ostim sanayideki ustamda bakımlarını yaptırdım hava filtresi, yağ filtresi, yağ değişimi, polen filtresi ,balatalar,ön takımlara bakıldı ,rot balans filan herşey tamam. Araçtan gayet memnunum fakat ufak bir sorunum var normal devrinde giderken mesela 4. viteste gidiyorum sanki bir tekleme gibi bişey oluyo böyle bir anlık bişey teklemede denmezde sanki araç mazotu yemiyo o anlığına , bu önemli bişeymidir ?

Usta değişik yerlerden mazot alırsam öyle olacağını sürekli aynı yerden almam gerektiğini söyledi doğrumudur ?

En iyi mazot hangi firmanındır ?

Sonra blow off taktırmak istediğimi söyledim usta turbo bozulur filan falan dedi bu ne derece riskli blow off ?

Açık hava filtreside zararlı turboya dedi bu doğrumu ?

Bide chip tuning , blow off ,bosch super4 bujiler ve açık hava filtresi taktırmak istesem maliyeti ne olur ve garantisi varmı ?

yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
 

ern1402

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
6,083
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Tekleme olayı genelde ctdi motorlarda kronıık hale geldı..Bende de aynı problem var fakat sakın kullanım yapalım dıye gaza basmadıgımızdan oluyor dıye dusunuyorum , pek olmasıda ıyı degıl hanı mazot dendıgı gıbı yanmadan gıdıyor daha sonralarda motorda kurum yapabılır..

Bir ıhtımal degısık mazotdan dolayıda olabılır fakat bu kesin degıl,forumda bu sorundan dolayı bır suru parca degıstıren oldu arabaya göre farklı reaksıyon gosterıyor..

En iyi mazot shell ve opetde bulunuyor, eger performanslı olmasını ıstersen shellde gtl adında bır mazot turu var ,araca benzınlı havası verıyor, fıyatı en son 3.30 tldı..

Blowoff turboyu bozmasa bıle bı zamandan sonra turbodan yağ attıgını bılıyoruz, taktıkdan sonra 3 ayda da atar 1 sene sonrada atar bu bloww off un kalıtesıne baglı eger yınede takmak ıstersenız HKS blowoff u tercıh edın ..

Acık hava fıltresı turboya zararından zıyade dızel araclarda helekı cdti araclarda tehlıkelı olabılır ve aracın benzınlı araba gıbı yakıt yakmasına sebep olabılır, aynı zamanda benzınlı motor dakı gıbı aynı tadı vermez..

Chip tunıng en son duydugum fıyatı 700-800 arasıydı tabı degısmedıyse, blow of unda kalıtelısı 600 lıra cıvarlarında...hava fıltresınınde bır 100 kagıtı var .. bujılerı bılmıyorum ..

 

ist_burak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Nis 2010
Mesajlar
60
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
aynı sorun corsa 1,4 benim aracımda da 1 ve 2 viteslerde oluyor. anlamadım gitti kimse çözemiyor şundan dolayıda diyemiyolar...
 

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
teklemeyi pompadan veya beyinden yapabilir.açık filitre debimetreyi bozar chip tuningi araç düzeldikten sonra yaptır blow off un turboya yararı vardır.4 tırnak buji takamazsın araç dizel havayla patlıyor.
 

Aheste

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eyl 2010
Mesajlar
114
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bi adam vardı manisalı sanırım akhisar ulusal draglara katılmıştı bilen vardır beyaz bi poloyla type-r falan yetişemedi. o aram dizel motorlara muhteşem sonuçlar veriyo diye duydum bi araştır istersen. işininn ehli bi insan
 

ihsan_07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
280
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
tekleme sorunu ara sıra bendede oluyor,araç az yaksın diye gaza basmıyorum arkadaşımın dediği gibi mazotu iyi yakmadığından oluyor yada devrini tam almadığı için

blow off bende takıcam ama önce aracın garantisi bi bitsin öyle,,,zararı olur diyeni hiç duymadım herkes turboyu besler ömrünü arttırır diyor ne kadar doğru söylüyorlar orası bilinmez tabi
 
Son düzenleme:

bymerthan

Kayıtlı Kullanıcı
Yurtdışı
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
2,479
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
benim aracımdada bir dönem aynı sorun oldu. hava debimetresinden sandık onu değiştirdim ama düzelmedi. turbo basınç regilatörü dedim oda değildi. sonunda kataletik konvektörü iptal ettirdim araç çok ama çok rahatladı. düşük devirde kullanmaktan çabuk tıkanıyormuş. hem 72hpden 76hp ye çıkmıştı. daha sonra yeni yazılım attık, egzantrik mili krank kasnağı pistonlarda değişti, turbo basınç regülatörü, mazot pompası da değişti, 1.8bar basan turboyuda takınca keyfim yerine geldi. 104hp aldım. oda debriyajım bitikti ozamanlar tam gücünü hiç öğrenemedim. sonrada sattım. ama hiç blowoff takmadım
 

CorsaBursa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
295
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
tekleme sorunu debimetreden, katalitik konvertörden ve en önemlisi emme manifoldu ve egr den kaynaklanır.
aynı sorun benim aracımdada oldu. ve arabam 140 ta yığılmaya başlıyordu. debimetreyi şu anda ayda bir temizliyorum. açık hava filtresi hiç kullanmadım. tavsiye etmem. tavsiye edenide duymadım. dizellerde kullanım şeklinden kaynaklanan kurum bağlama problemi var. gerçi bassanda basmasanda bi süre sonra kurum bağlıyor. kat iptali ve debimetreni temizlet ve bunlarla birlikte mutlaka egr ve emme manifoldunuda söktür temizlet derim. araban daha rahat nefes alacaktır. memnun kalacağına emin olabilirsin. :):):):)
 
Üst