- Katılım
- 18 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,321
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 52
enjeksiyonlu araçların kesinlikle vurdurulmamaları gerekir diye biliyorum...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
ehueheuheeuh koptum yaaabi peki vurdurma olayına ne dersin? bizim tekel bayi haşim abi yazık günah dedide:d bugün elektrikçiye 10 kağat bayıldık yarın sabah bidaha 10 kağat bayılmayım diyorum:d ama haşim abide öle bi dedi ki vurdurursan arabanın canndan can gider gibilerinden.. ne diosun abi vurduyum mu vurdurmayım mısen hiç vurdurdun mu
töbe töbe neyse abi anladın sen derdimi
![]()
vurdur yaa ne ciğeri hiçbişi olmas ama garanti bi incelemeye alır onu hemen değiştiriceğini sanmıyorum biraz bekletirler giby gelio bana ehueheuheeuh koptum yaavurdur yaa ne ciğeri hiçbişi olmas ama garanti bi incelemeye alır onu hemen değiştiriceğini sanmıyorum biraz bekletirler giby gelio bana
![]()