Yağ Soğutucusu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MertHELL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
çagatay aynen dedıgın gıbı benım aklımada gelen o tamam galvnez bı parca hadı bı defa patladı kı o km de patlaması enteresan hadı uretım hatası vardı kaynak hatası vardı patladı 2. patlaması dedıgın gıbı ya yag pompanda sorun var cok basıyo ya devrıdaımde problem var.
benım arkdasın golf te patladı 300000km deydı arac kı bız conta yandı sandık hararet cıktı bı anda su oldu balcık gıbı felan cekıcı ıle gotrduk aracı uzerındekı orjınaldı hıc degısmemıs mesela.. bunun patlamasınında emınım motora zararı coktur kanalları hortumları tıkar bu yanı acayıp bı madde oluyo sıcak su yag sıcak karısınca
 
Opelde araçta garanti kapsamından birşey değişiyorsa o değişen parçanın garantisi aracın garantisinin bittiği gün bitiyor. Yani aracın garantisine 1 ay kalmış olsa dahi parça 2 ay sonra bozulursa garantiden işlem yapmıyorlar ancak parasını verip yaptırırsan parçanın 2 yıl garantisi oluyor.
Ben aracı aldım sanayide 150 işçilik 500 soğutucu 150 de yağ,antifiriz ve temizleme sıvısı ile 800 tl ye hallettim
 
Opelde araçta garanti kapsamından birşey değişiyorsa o değişen parçanın garantisi aracın garantisinin bittiği gün bitiyor. Yani aracın garantisine 1 ay kalmış olsa dahi parça 2 ay sonra bozulursa garantiden işlem yapmıyorlar ancak parasını verip yaptırırsan parçanın 2 yıl garantisi oluyor.
Ben aracı aldım sanayide 150 işçilik 500 soğutucu 150 de yağ,antifiriz ve temizleme sıvısı ile 800 tl ye hallettim


Geçmiş olsun güzel günlerde kullan.
 
teşekkürler
 
abi geçmiş olsun inş bir daha patlamaz keşke yapılırken bir basınç testi yaptırsaydınız
 
Basınç testini kim yapıyor şimdi ben aracı sanayide yaptırdım şimdi gidip yaptırayım bari testi nerde nasıl yapılıyorsa
 
manometer ile yağ basınç müşürü sökülüyor oraya takılıp motor çalıştırıp 2000 devire getirilip ölçülüyor
 
Basınç testini kim yapıyor şimdi ben aracı sanayide yaptırdım şimdi gidip yaptırayım bari testi nerde nasıl yapılıyorsa

ustalarda olması gerekir Selim abide anlatmış nasıl olması gerektiğini
 
manometer ile yağ basınç müşürü sökülüyor oraya takılıp motor çalıştırıp 2000 devire getirilip ölçülüyor

Bu aracın başına gelen eger Almanya da olsa idi nasıl bir usul uygulanırdı?
 
Bu aracın başına gelen eger Almanya da olsa idi nasıl bir usul uygulanırdı?
Almanyada olursa ne olur?
öncelikle sebebi araştırılırdı,mesela yağ basın tahliye ventiline bakılırdı olmadı pompa değiştirilirdi yani eğer fazla basıyorsa,veya nereden geliyor araştırılırdı öyle müşteriye teslim edilmez idi
 
Geri
Üst