- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 40
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
ilk zmanları
cıtalar boyandı.arka sisler camulrlk snyalleri bağlandı.ve iç mekanda ufak tefek islemler( jsv ayak dayama,jsv kemer pedleri,jsv vtes koruğu vsvsvs)
bahar geldi.en cok istedğm seyi, orjnal jantlarınla basma islemini gerceklestirdk.apex 4 cm yaylar ilk is oldu.. yetmedi.... cıkma amortisör alındı.ve mili en kısa sekilde kesldi ve sertlestirildi
dha sonra yaylr 1 2 cm dha bastı fkat onun resmi suanlık yok
kıs geldi.davlumbaz sökmeden bastığm içn sokak araları olum gibiydi.tam turda diil otobanda bile surtuordu.birkere dodik cıtasını kırdım bu yuzden.ve yaylı hale cevrildi
yaylıyken moral bozuldu araba nede olsa eskisne nazaran leylek oldu.can skıntısı cıtırdan bir tesisat yaptm
suanlk orjnal teybmle besliorm.bu halde bile arka camı heran catlatabilrm
şimdilerde böyle
sadece yay var
1.3 cdtı. my racing egsozm var.hftaya yaylar dahil komple stock olucak cnku muayenem geldi
muayeneden sonra doruu coil yaptrmaya
amacımız 8.5 cm dusurmek
hrkeze smdiden ii ve kötu yorumları içn tskkrler


bahar geldi.en cok istedğm seyi, orjnal jantlarınla basma islemini gerceklestirdk.apex 4 cm yaylar ilk is oldu.. yetmedi.... cıkma amortisör alındı.ve mili en kısa sekilde kesldi ve sertlestirildi





yaylıyken moral bozuldu araba nede olsa eskisne nazaran leylek oldu.can skıntısı cıtırdan bir tesisat yaptm



şimdilerde böyle


1.3 cdtı. my racing egsozm var.hftaya yaylar dahil komple stock olucak cnku muayenem geldi




