Vectra da ki bu sorunumu hiç bir servis bulamıyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan serefzor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
benzin pompasının ne yapacağı belli olmaz. tecrübe ile sabit...

ethem bey benzin pompasını değişiyim mi ? Yani devam eder gibime geliyor ki şöyle sıralı sistemlerde motor sıcakken lpg anahtarına basılı tutup çalıştırdığımda yani direk lpg ile çalıştırdığımda da aynı durum nüksediyor acaba bu lpg ye mahsus bir durum mu
 
Ben buna benzer konu hatırlıyorum.Arkadaş ve ustası uğraşmıştı baya benzin pompası ve bağlı parçalar üzerine
 
ben işe ısı hararet müşüründen başlayayım pompaya doğru gideyim sonucu buraya yazarım
 
Evet arkadaşlar ısı müşürünü de değiştim biraz daha kolaylaştı gibi ama yine sorunum devam ediyor.Ben birde şöyle bi test yaptım motordan çıkan sensörle aldığım sensör farklı .Motordan çıkan sensör daha uzun yeni aldığım sensör kısa.Volt metre ile test ettiğimde ölçümlerde de farklılıklar var.Mesela 40c' de ikisini de test ettim.Motordan çıkan değer vermedi yeni aldığım hemen değer verdi ısıyı arttırdığımda kaynar suya koyduğumda 60 -70c' gibi çıkardığım sensör değer vermeye başladı farklı okuyor biraz geriden geliyor yani çıkan sensör yuksek derece deki ısıları okurken yeni taktığım sensör düşük değerdeki ısılarıda okuyor yani daha kapsamlı. Benim tahminim eski sensörde bu aracaın sensörü değil gibime geldi. Neyse sonuç sensör değişimide pek bişey farkettirmedi sırada pompa değişimi var siparişi verdim bosch marka onu takıp sonucu yazacağım.Yardımcı olan herkese teşekkürler
 
Önceki sayfada bir arkadaş LPG regülatöründen bahsetmişti, ona da bakıldı mı? Bazen vakum girişinden LPG sızdırma yapabiliyor regülatörler. Olmazsa vakum hortumunu söküp deneyin bir-iki gün. Kaçak test cihazı ile de bakılabiliyor.
 
lpg sistemini tamamen iptal etmiştik lpg de herhangi sıkıntı yok
 
Ethem e katılıyorum.Benzin pompası veya pompaya bağlı S biçiminde boru var.O çatlak olabilir.Bende de benzinde çalışmama sorunu vardı.Ustalar bulamadı benzin pompasını değiştirttiler sonra bilmem kaçıncı usta fark etti borunun çatlak olduğunu.Bu çatlak yüzünden bazen bir kerede marş alırken bazen hiç almıyor du.
 
pompa değişimi de yapıldı yine aynı benim artık tahminim kesin enjektörler kaçırıyor. Aracımı stop ettiğimde enjektör motora damlatıyor ve ne kadar zaman geçerse okadar çok damlatmış oluyor.Marşa bastığımda da araç boğulmuş oluyor 2 gün sonra marşa bastığımda ise boruda basınç kalmadığından damlatmada olmayınca araç hemen çalışmış oluyor.Başka altarnatifte kalmıyor.
 
Evet en sonunda sorunum çözüldü enjektörler kaçırıyormuş değiştim tıkır tıkır çalışıyor.
 
Geri
Üst