mükemmel olsun derseniz prins derim. sonrasında brc nin enjektörleri büyük ve hızlı olanı tavsiye ederim modelini bilmiyorum...
birde biyerlerde okudum net hatırlamıyorum obd li olanlar obd sistemini yanılttığı için arıza yakmıyormuş falan ama benzin ayarlarınada etki ettiğinden motorun fakirde çalışmasına falan sebep olabiliyormuş...
lpg enjektöründen emme manifolduna giden ince gaz hortumlarının 4ününde aynı boyda ve mümkün mertebe kısa olmasına özen gösterin...bazıları 20cmlik hortum kullanıyor aşağı yukarı buda bana göre yanlış bir uygulama... benzin enjektörü emme manifolduna gömülü ve sıfır konumdayken gaz enjektörü 20 cmlik borudan gaz yolluyorsa silindire orda bi sarsıntı ve gecikme olması kaçınılmaz....
bunların haricinde tanktan regülatöre 8 lik bakır boru çektiricek şekilde baştan anlaşın. montaj sırasında kutup başı beyin soketi çıkarılacağından benzin yakıt haritanız silineceğinden lpg ile ilk çalıştırma ve ayar yapılmadan önce benzinle en az 50 km şehir içi dur kalk stop edip çalıştırma ve soğuk motor çalıştırma motorun ısınması şeklinde arabayı kullanın benzin ayarları otursun sonrasında lpg ayarı yapılsın en sağlıklı ayar o şekilde yapılır... sorunsuz olur.
birde eğer elm 327 bluetooth cihazınız varsa ve androidli telefonunuz yada tabletiniz varsa torque adlı programı kurup çalıştırın.motorunuzun şuanki normal çalışma sıcaklığındaki rolantide vacuum,LTFT,STFT ve MAF veya MAP hangi sensörden bilgi alabiliyorsanız bunların rolantideki değerlerini not edin bir kenara.
lpg montajı sonrasında benzinde çalıştırırken bu değerlere bakın montaj sırasında vakum kaçağı olmuşsa vakum ltft ve stft ve hatta maf/map değerleri değişkenlik gösterir ve vakum kaçağını düzeltirsiniz.sonra lpg ayarı sonrası yine bu değerlerle karşılastırıp stft ve ltft değerlerinde 0 a yakın dğerler olacak şekilde ayarı düzenletin eğer değerler değişkenlik gösterirse....
bu dediklerimden sonra benzinde neyse lpgdede o şekilde yürüyen aracınız olur...