Vectra b rölantide vuruntu düşük rolanti devri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan wauxhall
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

wauxhall

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Haz 2016
Mesajlar
62
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba. 1.6 vectra comfort arabam lpg de sürekli p0170 hatası veriyordu. Ayrıca opcomda ltft degerinin 19 olduğunu gördum.zengin de çalışyor .Bende tüpün sigortasını çıkartım 150 tllik benzine würt enjektör temizleyici koydum .bir süre sonra ltft 0 olmuştu.sonra gm çift tırnak buji aldım ve degıstirdim.degisim sonrası rölantide vuruntu başladı ve rolanti ibresi 500-600 arasında sürekli oynuyor. Önce sıfıra düşen ltft değeri de -10ile +10 arasında sürekli oynuyor.önce sabit kalıyordu.zaten sabit kalması gerekiyor diye biliyorum.stft -5+5 arasında .bir yerlerden hava alıyor diye düşünmeye başladım.ayrıca O2 sensörü öndeki rölantide tam gaz da '0' a kadar düşüyor.rolantide ise 10 ile 800 arasında sürekli degışiyor.araba kalkışlarda hantallaştı önce böyle değildi. Üst devirlerde sıkıntı yok gayet iyi gidiyor.sorun hakkında tecrübesi olan var mi.
Araba ya würt koyduktan sonra epey bu zorladım memlekete giderken şanzıman kitledi şanzıman degısti.zaten ötme vardı.alakası yok ama gene de ekleyim dedim.
 
Merhaba. 1.6 vectra comfort arabam lpg de sürekli p0170 hatası veriyordu. Ayrıca opcomda ltft degerinin 19 olduğunu gördum.zengin de çalışyor .Bende tüpün sigortasını çıkartım 150 tllik benzine würt enjektör temizleyici koydum .bir süre sonra ltft 0 olmuştu.sonra gm çift tırnak buji aldım ve degıstirdim.degisim sonrası rölantide vuruntu başladı ve rolanti ibresi 500-600 arasında sürekli oynuyor. Önce sıfıra düşen ltft değeri de -10ile +10 arasında sürekli oynuyor.önce sabit kalıyordu.zaten sabit kalması gerekiyor diye biliyorum.stft -5+5 arasında .bir yerlerden hava alıyor diye düşünmeye başladım.ayrıca O2 sensörü öndeki rölantide tam gaz da '0' a kadar düşüyor.rolantide ise 10 ile 800 arasında sürekli degışiyor.araba kalkışlarda hantallaştı önce böyle değildi. Üst devirlerde sıkıntı yok gayet iyi gidiyor.sorun hakkında tecrübesi olan var mi.
Araba ya würt koyduktan sonra epey bu zorladım memlekete giderken şanzıman kitledi şanzıman degısti.zaten ötme vardı.alakası yok ama gene de ekleyim dedim.

aracın fabrika çıkışı orjinal bujileri çift tırnaklı mı?
tek tırnaksa tek tırnak kulanılması tavsiye ediliyor.Belkide sorununuz bundan kaynaklıdır
 
Orjinal çift tırnak
 
aracın fabrika çıkışı orjinal bujileri çift tırnaklı mı?
tek tırnaksa tek tırnak kulanılması tavsiye ediliyor.Belkide sorununuz bundan kaynaklıdır
Orijinali çift tırnak
 
vakum kaçağı olabilir. başka bir işlem yapılırken çıkmış yırtılmış olabilir vakum hortumları yada hava akış metreden emme manifolduna kadar olan kısımda delik yırtuk çatlak olabilir. emme manifoldu üzerinde bulunan depo havalandırma valfi (benzin deposundaki buharı emme manifolduna verir) kaçırıyor olabilir elinizle hortumunu sıkıp buhar geçişini engelleyip değerlere bakın rolantide
 
vakum kaçağı olabilir. başka bir işlem yapılırken çıkmış yırtılmış olabilir vakum hortumları yada hava akış metreden emme manifolduna kadar olan kısımda delik yırtuk çatlak olabilir. emme manifoldu üzerinde bulunan depo havalandırma valfi (benzin deposundaki buharı emme manifolduna verir) kaçırıyor olabilir elinizle hortumunu sıkıp buhar geçişini engelleyip değerlere bakın rolantide
Akşam deneyip tekrar yazarım.bugün orjinal delphi ateşleme bobini aldım vuruntu yu kesebilir diye 80 bin km dir degısmemişti
 
Bayram bey siz iyi bir usta bulun ona gösterin aracı. Arıza birkaç farklı neden den olabilir. tek tek parça değiştirmek maliyet olarak sizi yorar. Direk çözüme gitmeniz lazım. İnallah en kolay zamanda arızayı çözersiniz
 
Bayram bey siz iyi bir usta bulun ona gösterin aracı. Arıza birkaç farklı neden den olabilir. tek tek parça değiştirmek maliyet olarak sizi yorar. Direk çözüme gitmeniz lazım. İnallah en kolay zamanda arızayı çözersiniz
Bobini almamın nedeni opcomla aracın beynine bağlandığında 1 ve 3. silindirlerin santigrat derece ollarak sıcaklıkları 4 ve 3 tü. 2 ve 4. Silindirlerin de derece olarak 0 dı.bujileri söktüğüm de 1-3.bujilerin porseleni bir kısmı kahverengiye dönmüştü. Bujilerini degistirdim tekrar opcomu bağlandım baktım yine aynı .Bende 80 bin km rahat oldu ateşleme bobinini degıstirmediğime ondan olabilir diye değiştirdim.arabayı satmayı düşünmediğim için diğer eskisini arabya koyarım kalsın.az önce arabayı çalıştırdım lpg nin emme manifoldundaki vakum hortumu çatlamış ordan fışss diye duyuluyor ses elimlede kontrol ettim hissedilir derecede hava kaçırıyor.lpg gaz hortumlarıni almıstım yeniliyicektim ama fiŕsatim yok. Sorunu tam teşhis ettik ten sonra sonuçları yazarım arkadaşlar sağolun
 
vakum kaçağı. sorunu bende yaşıyorum. araç tekleyerek çalışıyor.bir ara manifolt söktürüp komple hortumlar ve lpg nipelleri falan komple yenileyeceğim. opcomla ltft stft değerleri devamlı + veriyor bende fakire düşürüyor.
 
vakum kaçağı. sorunu bende yaşıyorum. araç tekleyerek çalışıyor.bir ara manifolt söktürüp komple hortumlar ve lpg nipelleri falan komple yenileyeceğim. opcomla ltft stft değerleri devamlı + veriyor bende fakire düşürüyor.

http://www.techturkey.com/forum/do-...8-duman-makinas-boost-vakum-kaak-tespiti.html
Bunu dene duman makinası:) bence çok maliyetli değil kaçak bulmada en güzel yöntem
 
Geri
Üst