Vectra b kulbutor kapagı yardım !!!

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
49
www.engelsizdostlar.com
benim aracımda da var aynı problem. benim motor ecotech değil tabi. arabam, astra F 1.4 GL modeli. ben de kaçağı kesmek, contayı değiştirmek istiyorum ama daha kötüsü olur diye de korkuyorum. Bu F kasanın bu modelinin kapak sıkımı ile ilgili de bi şema vardı ama bulamadım ben de.

Senin iş kolay al yeni contayı birde kırmızı sıvı conta ince bir şekilde sür sonra değiştir işi sağlama almak içinde bir gün bekle işlem tamam.
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,526
Tepki puanı
261
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Blok terlemesi her araçta olabilir ama motorun sağından solundan yağ kaçırması Opel fabrikasının kabahati değildir. Yağ kaçakları mutlaka hatalı bir uygulama veya aşınma sonucu oluşur. 10 sene kadar Vectra B kullandım, şu an kullandığımız Vectra A ile de 10 senedir yollardayız, her iki aracın da motorunun sağında solunda yağ kaçağı olmadı. Bir de sene başında aldığım biraz fazla hırpalanmış Astra F aracımız var, bu aracın da motorunda yağ kaçağı yok ama karterinde yere damlayacak seviyede yağ kaçağı var (karter bir kaç kere bir yerlere sürtmüş). Bunun için bir ara karter contasını yenileyip tekrar kontrol etmekte fayda var.
 

kral_007

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
peki nasıl olacak tavsiye ne

Blok terlemesi her araçta olabilir ama motorun sağından solundan yağ kaçırması Opel fabrikasının kabahati değildir. Yağ kaçakları mutlaka hatalı bir uygulama veya aşınma sonucu oluşur. 10 sene kadar Vectra B kullandım, şu an kullandığımız Vectra A ile de 10 senedir yollardayız, her iki aracın da motorunun sağında solunda yağ kaçağı olmadı. Bir de sene başında aldığım biraz fazla hırpalanmış Astra F aracımız var, bu aracın da motorunda yağ kaçağı yok ama karterinde yere damlayacak seviyede yağ kaçağı var (karter bir kaç kere bir yerlere sürtmüş). Bunun için bir ara karter contasını yenileyip tekrar kontrol etmekte fayda var.

Peki ne yapmalı savaş abi bu 3. değişim ne olacak nasıl değişmeli sanayide ustaların vidaları sıkarken içten dışa felan ya da 8 nm torkla sıkılacak felan bildiğinin sanmıyorum tavsiyeniz ne nerede ve nasıl yapılmalı
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,526
Tepki puanı
261
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Kapakta eğiklik var mı diye bakıldı mı? Değişen kapak yan sanayi ise deforme olmuş olabilir. Kapağı düz bir zemin (mesela pencere camı) üzerine koyup kontrol edin, mantar conta kullanıldıysa bu contalar zamanla çökme yapar, gerekirse sıvı conta ile takviye yapın.
 

kral_007

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Kapakta eğiklik var mı diye bakıldı mı? Değişen kapak yan sanayi ise deforme olmuş olabilir. Kapağı düz bir zemin (mesela pencere camı) üzerine koyup kontrol edin, mantar conta kullanıldıysa bu contalar zamanla çökme yapar, gerekirse sıvı conta ile takviye yapın.

Savaş abi sanırım baktilar eğriliğine benim gördüğüm cok az bi dalga var gibi onun disinda vida yerlerinde baskidan dolayi hafif eğim var kapak kendi orjinal kapağı yeni kapak almadim 400 plastik kapağın yenisi sivi conta işine gelince kullandilar hepsi kullandi mantar conta da değil şunu söyleye bilirim contanın kapaktaki yuvasina surmediler conta biri sanirim gres mi sürdü ne diger son sefer yapan usta bally ile contayi kapağa yapıştırdı sonra üstüne würth sivi conta sürdü durum bu.
Ek olarak kapagin alt tarafindaki havalik deliginde benim suzgec takili onuda ilk takildiginda yenilettim orjinal . Onun yerine duz boru takiyor çoğu bi fayda zarar varmidir
Tşk ederin abi ilgine
 
Üst