Klima kompresörüm çalışıyor öncelikle gaz 1 ay önce basıldı gazı var sistemde kaçak yok, güçsüz üflüyor basınçsız üflüyordu yani , kaloriferin sıcak hortumunu iptal edince soğutmaya başladı arıza neydendir sizce?
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.