• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Vectra b hava hortumları.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gökhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

gökhan

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
394
Tepkime puanı
5
Puanları
18
Arkadaşlar resimde işaretlediğim yerlere giren boruların doğru takıldığına emin değilim.Vectra b 2.0 olan arkadaşlardan rica etsem resimdeki parçalara giren hortumlar nereden gelip nereye takılıyor.Resim veya video çekebilirler mi?Eminim ki benim boruları yanlış taktılar.Teşekkürler.
756d3f42701916146977a777540b97a6.jpg
04e90898e0c1a3d19f214de2ce33b795.jpg


SM-A710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yok mu Vectra sı olan hayırsever?:sulanma:
 
Hocam 1. resim doğru, o borunun biri boşta birinede öle ince bir hortum giriyor. ama 2.resimdeki parça benim motorda yok, ölebirhortumda yok. Nedir bilmiyorum açıkçası :)
 
arkadaşlar bu hortumlardan bende emin değilim hangi hotum nereye takılıyor acaba yardımcı olacak biri varmı?
 
Kardeşim ilk sarı ok egr den emme manifolduna fren hortumuyla beraber 2. sarı ok normal orası hava çıkmasın diye yapılmış
diğeri ise alt tarafta hava hortuların olduğu yer var o ince uçtan hortum oraya gidecek alta konumu
 
Geri
Üst