- Katılım
- 3 Kas 2011
- Mesajlar
- 141
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
- Yaş
- 47
Arkadaşlar cumartesi akşamı aracım arıza lambası yakti.Telefondan elm 327 ve scanmyopel programı ile bağlanıp arızaya baktım hava debimetresi arızası vard.Arıza kodu p0100 dü galiba.Araba dengesizleşti.Tamircimi aradım geldi ve arızayı onayladı.yarın pazar parça bulamayız dedi.Aynı zamanda yola gitmem gerekiyordu.Arabayı dükkana çek bişeyler yaparız dedi.Çıkma hava debimetreleri vardı olmadı velhasıl.Hadi bunu tamir edelim dedi.İşe giriştik.Keşke foto çekseymişim.Kısaca anlatmaya çalışayım.
işaretiğim vidaları dikkatlice açtığımızda hava akışmetresinin içine aralayarak görebildik.üstteki bağlatıların iki tanesini koptuğnu gördük.toplam 4 uç var.Bu bağlantılar sokete içerden lehimlenmiş durumda olması gerekirken sadece iki tanesi lehimliydi.Tam açmak gerekiyor.Buda sağlam bağlantılarıda koparmak demek.Hangi bağlatının hangi soket ucuna lehimlendiğinden emin olduktan sonra kapağı açtık ve araya ince kablo lehimleyerek geri kapattık.Sonuç araba eskisi gibi çalışıyor.YAklaşık 15 gündür biniyorm hiçbir dıkıtı yok.Sadece kapatırken araya lehimlediğimiz kablolara dikkat edin ve yumuşak kablo kullanın ki kapatırken rahat bikebilesiniz.Umarım anlatabilmişimdir.
Faydalı olması dileğiyle.
işaretiğim vidaları dikkatlice açtığımızda hava akışmetresinin içine aralayarak görebildik.üstteki bağlatıların iki tanesini koptuğnu gördük.toplam 4 uç var.Bu bağlantılar sokete içerden lehimlenmiş durumda olması gerekirken sadece iki tanesi lehimliydi.Tam açmak gerekiyor.Buda sağlam bağlantılarıda koparmak demek.Hangi bağlatının hangi soket ucuna lehimlendiğinden emin olduktan sonra kapağı açtık ve araya ince kablo lehimleyerek geri kapattık.Sonuç araba eskisi gibi çalışıyor.YAklaşık 15 gündür biniyorm hiçbir dıkıtı yok.Sadece kapatırken araya lehimlediğimiz kablolara dikkat edin ve yumuşak kablo kullanın ki kapatırken rahat bikebilesiniz.Umarım anlatabilmişimdir.
Faydalı olması dileğiyle.