Vectra B Dti geç çalışma

PUFFDOWG

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
178
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Birde el pompası aşırı sert o yaparmı

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

burakdoker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Mar 2015
Mesajlar
134
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Su an dejavu yasiyorum. Ayni seyleri defalarca yasadim. Daha once de dedigim gibi sadece mars motorunu kontrol ettir.
 

ertavsanci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Eki 2015
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
Siteyi ziyaret et
Yakıt deposunun orda geri dönüş valfi var o da yapabilir

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

PUFFDOWG

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
178
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar sorunu çözdüm gibi el pompasının üst dönüş yerinden köpürcükler çıkıyo muhtemelen oradan hav alıyo dün farkettin hep orası mazot olmuş zaten birde o el pompası yumuşakmı oluyo normalde bendeki kemik gibi penseyle sıktıramadım :D
 
Son düzenleme:

PUFFDOWG

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
178
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Sorun çözülmedi sabah tekrar tekleme yaptı çalışmadı arkadaşlar geri dönüş valfine bakıracam
 

peace27

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
180
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sorun çözülmedi sabah tekrar tekleme yaptı çalışmadı arkadaşlar geri dönüş valfine bakıracam

Pompa'dan değil kardeşim bu konuda müsterih olabilirsin, marş motoruna baktır? Her ustanın dediğine inanma, zamanla sen arızanın nerden olduğunu anlarsın zaten ustanın dedikleriyle kafandaki kurgu uyuşuyorsa yaptır, bu araçtan bendede vardı aynı sorundan bir den fazla parça sıkıntılı diyebiliyorlar.Dediğim gibi işin özeti sen marş motoruna baktır.İyi forumlar geçmiş olsun.
 

PUFFDOWG

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
178
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Pompa'dan değil kardeşim bu konuda müsterih olabilirsin, marş motoruna baktır? Her ustanın dediğine inanma, zamanla sen arızanın nerden olduğunu anlarsın zaten ustanın dedikleriyle kafandaki kurgu uyuşuyorsa yaptır, bu araçtan bendede vardı aynı sorundan bir den fazla parça sıkıntılı diyebiliyorlar.Dediğim gibi işin özeti sen marş motoruna baktır.İyi forumlar geçmiş olsun.

Marş motorunu revize ettirdim tahminim kızdırma ile alakalı gibi geliyo bana kızdırma rolesine zamanlayıcı bağlamış benden önceki sahibi birde enjektör vurma sesi geliyo ondanda geç çalışma yaparmı ki araç
 

peace27

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
180
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Marş motorunu revize ettirdim tahminim kızdırma ile alakalı gibi geliyo bana kızdırma rolesine zamanlayıcı bağlamış benden önceki sahibi birde enjektör vurma sesi geliyo ondanda geç çalışma yaparmı ki araç

Mrb kardeşim tekrardan enjektör vurma sesi dedin ya dikkatimi o çekti şimdi,
enjektorlerden biri sorunlu bence tabiki kesin bir sonuç değil.
Arac bir cevrimde guc gerektiren durumlarda 1 püskürtme yapsa da rölanti gibi durumlarda 3 ön 1 ana ve 1 post püskürtme yapar. ilk 3 ön püskürtmenin amacı yanma odasını ısıtıp gürültü ya da dizel vuruntu sesini azaltmak.Sizde bunun gerçeklesmediğini düşünüyorum.Bu kötü yakıta bağlı kurumlanma nedeniyle de olabilir ya da enjektor parcalarının birinin anormal aşınması (nedeni birçok şeye dayanabilir) olabilir. ya da basınç sensörü arıza yaptıysa da aynı ses oluşabilir yanma odası ısındığında ortadan kalkması da yine on püskürtme ve dolayısı ile enjektore dayandırılabilir.
sabah bu sesi duydugunuzda boşta iken deviri cok yavas arttırarak deneyin. eğer ses kademeli olarak azalıyorsa birden çok enjektor arızalı (yakıt kaynaklı)bir seferde gidiyorsa tek bir enjektörde sorun var demektir.
Ayrıca bu geç çalışma nedeni bundan dolayı olabilir, çok alakasız şeylerden olabiliyor, özellikle vectra b kasanın beyni ECU sistemi çok hassas, mekanik bölümden herhangi bir parçayı çıkar tak mutlaka cihaza bağlanıp arıza kaydı silinmeli, parçayı çıkardıktan sonra bu modelde yapılan yazılımsal bir hatadan dolayı araç kendini korumaya alıyor, son olarak sana şahsi bir önerim var kardeşim bu araç çok güzel, bir çok araçtan çok çok güzel gerek şasi'si, gerek kullanılan sac tipi vs. ama ülkemizde ve bir çok ülkede bu araçlar tutulmadı hem parçadan dolayı hem yazılımsal neden den dolayı yalnız altını çizerek söylüyorum DTİ modelleri, şahsi önerim elinden bu aracı çıkar.
İl olarak nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama bir bosch servisine git genelde bu servisler enjektör ile ilgilenirler bunlar bu işin tam yeri, ellerinde bulundurdukları bosch cihazı DTİ ler için en iyi opak okuyucu yazılım var, sana çok net sonuç verir.
İyi forumlar geçmiş olsun.
 

PUFFDOWG

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
178
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Mrb kardeşim tekrardan enjektör vurma sesi dedin ya dikkatimi o çekti şimdi,
enjektorlerden biri sorunlu bence tabiki kesin bir sonuç değil.
Arac bir cevrimde guc gerektiren durumlarda 1 püskürtme yapsa da rölanti gibi durumlarda 3 ön 1 ana ve 1 post püskürtme yapar. ilk 3 ön püskürtmenin amacı yanma odasını ısıtıp gürültü ya da dizel vuruntu sesini azaltmak.Sizde bunun gerçeklesmediğini düşünüyorum.Bu kötü yakıta bağlı kurumlanma nedeniyle de olabilir ya da enjektor parcalarının birinin anormal aşınması (nedeni birçok şeye dayanabilir) olabilir. ya da basınç sensörü arıza yaptıysa da aynı ses oluşabilir yanma odası ısındığında ortadan kalkması da yine on püskürtme ve dolayısı ile enjektore dayandırılabilir.
sabah bu sesi duydugunuzda boşta iken deviri cok yavas arttırarak deneyin. eğer ses kademeli olarak azalıyorsa birden çok enjektor arızalı (yakıt kaynaklı)bir seferde gidiyorsa tek bir enjektörde sorun var demektir.
Ayrıca bu geç çalışma nedeni bundan dolayı olabilir, çok alakasız şeylerden olabiliyor, özellikle vectra b kasanın beyni ECU sistemi çok hassas, mekanik bölümden herhangi bir parçayı çıkar tak mutlaka cihaza bağlanıp arıza kaydı silinmeli, parçayı çıkardıktan sonra bu modelde yapılan yazılımsal bir hatadan dolayı araç kendini korumaya alıyor, son olarak sana şahsi bir önerim var kardeşim bu araç çok güzel, bir çok araçtan çok çok güzel gerek şasi'si, gerek kullanılan sac tipi vs. ama ülkemizde ve bir çok ülkede bu araçlar tutulmadı hem parçadan dolayı hem yazılımsal neden den dolayı yalnız altını çizerek söylüyorum DTİ modelleri, şahsi önerim elinden bu aracı çıkar.
İl olarak nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama bir bosch servisine git genelde bu servisler enjektör ile ilgilenirler bunlar bu işin tam yeri, ellerinde bulundurdukları bosch cihazı DTİ ler için en iyi opak okuyucu yazılım var, sana çok net sonuç verir.
İyi forumlar geçmiş olsun.
Eyvallah kardeşim Ya cihazı makineye bağlattık kızdırma verdi arıza elektrikçi kızdırmalar sağlam dedi ama kızdırmalara zamanlayıcı bağlamışlar role iptal ekmiş arkadaş heralde orda bi sıkıntı var birde egr yi söktüğümde fark ettim manifold gözükmüyo kurumdan birde onu temizlicem bakalım birde geri dönüşler kaldı pompa sağlam yüzde 90 bakalım inşallah çözecez
 
Üst