Vectra B 2001 model 2.0 dizel aracımda tekleme ve devirden düşme sorunu.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan peace27
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

peace27

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
180
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar foruma yeni katıldım öncelikle herkese merhaba.Arkadaşlar aracım konu başlığında belirttiğim model, aracımın karterinde sorun vardı yağ akıyordu karter sorunu ve periyodik bakımlarını yaptıktan sonra, yola çıktığımda teklemeye başladı yokuşları bazen çıkamaz hale geldim devirden düşüyor, tamirciye ben pek güvenmemekle birlikte bana hava debimetresinden olduğunu söyledi, bende hava debimetresini değiştirdim sorun devam ediyor üç tane tamirciye gittim iki defa periyodik bakımları yapıldı.Tamirci önce turbosunda sorun olduğunu (baypasında sorun olduğunu) tamirini yaptırdıktan sonra takıldı ve düzelen birşey olmadı, tamirci egzozda sorun olabileceğini düşündü egzoza bakım yaptırdım yine sorun devam etti, en son turbocuya gittim hava akışının olduğu yerde tahliye borusunun kapalı olduğunu ucundan borunun vida çıkardı ve o boruyu kapatan iki tane parçayı çıkardı bin kullan dene dedi ilk denemelerimde dik rampalara çok iyi patenaj çekerek çıktı daha sonra aynı sorun yine devam etti.Arkadaşlar kaç gündür harcadığım parayla hem ben helak oldum hem aracım bu konuda bilgisi ve tecrübesi olanlar lütfen yardım ederse sevinirim.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yardım edebilecek kimse yok mu ?
 
Sanırım forum ölmüş, kimse okumayı bile tercih etmiyor.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
DTI vectralardan pek kimse anlamaz. Mecbur bunlardan anlayan bir usta bulup aracı ona yaptırakacsın. Bu araçtan gerçekten anlayan çok az var. Muhtemelen de arızası basit bişeydir. Benim tahminim cat, susturucu, manifold, egr kurumdan tıkanmış olabilir. Genel bi kurum temizliği yaptır, araba resmen bambaşka oluyor.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
DTI vectralardan pek kimse anlamaz. Mecbur bunlardan anlayan bir usta bulup aracı ona yaptırakacsın. Bu araçtan gerçekten anlayan çok az var. Muhtemelen de arızası basit bişeydir. Benim tahminim cat, susturucu, manifold, egr kurumdan tıkanmış olabilir. Genel bi kurum temizliği yaptır, araba resmen bambaşka oluyor.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çol teşekkür ederim egr kapağının ordan bugün fark ettim yağ kaçağı var bu parçayı bulursam egr temizliğinden sonra umarım düzelir ilgi ve alakanız için teşekkür ederim.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Çol teşekkür ederim egr kapağının ordan bugün fark ettim yağ kaçağı var bu parçayı bulursam egr temizliğinden sonra umarım düzelir ilgi ve alakanız için teşekkür ederim.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Egr nin nasıl söküldüğünü biliyorum kendim söküp temizlemek istiyorum bu temizlikte hangi kimyasalı kullanmam gerek bakata temizleyicisi nasıl olur kullanımda acaba?

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Egr nin nasıl söküldüğünü biliyorum kendim söküp temizlemek istiyorum bu temizlikte hangi kimyasalı kullanmam gerek bakata temizleyicisi nasıl olur kullanımda acaba?

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Daha önce temizlenmemişse egr nin bağlı olduğu manifoldunda sökülüp temizlenmesi gerekiyor, valfi temizlesen bile manifoldun içide tıkanmaya yakın olabilir gerçekten çok fazla kurum oluyor neredeyse serçe parmak sığmayacak kadar, bundan dolayıda egr tam kapanmadığı için araçta aşırı güç kaybı oluyor. Bence sanayide iyi bir serviste temizlettir. Tek egr yi temizlemek fayda vermeyebilir.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Carbon clean sitesinde motor, Turbo, İç temizlik ürünleri var. tavsiye ederim
 
Teşekkur ederim en iyisi sanayide temizletmek.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Arkadaşlar aracımdaki tekleme sorununu çözdüm bu konuyla ilgili sorun yaşayanlar için yazıyorum öncelikle debimetreyi dikkatlice çıkarıp daha sonra içindeki sensörü çıkarıp balata spreyi ile temizledim fakat bu uğraşımın sonucunda teklemem yine gitmedi daha sonra uzunca araştırmalarımdan sonra daha önce bilgisayara bağladığımda hata raporlarını görmediğimi hatırladım taki araştırmam sonucunda opel gibi markaların hata raporlarını (yada en azından benim aracım için) bosch gibi rapor sunucu bilgisayaların net sonuç verdiğini anladım herhangi bir bosch bayisine giderek hata raporlarını gördum ve hataları sildirdim (onca bilgisayarlara bağlatmama rağmen hiçbir sonuç çıkmamıştı) marşa basıp yola çıktığımda çok şaşırdım çünkü çok şükür teklemem kalmamıştı fakat çekişten biraz düşük olduğunu fark ettim sağolsun çok değerli kıymetli bir kardeşimin yardımıyla ve vermiş olduğu fikriyle valfleri kontrol ettiğimde arıza olduğunu gördüm daha sonra valfleri değiştirdikten sonra aracımla ilgili ne tekleme nede çekişten düşme gibi bir sorun yaşadım.Bu sorunları yaşayan arkadaşlar iyi bir sonuca varmanız için net bir sonuca acele etmeden araştırmalar yaparak sorununuzu kendiniz bulunuz çünkü iyi ustaları tenzih ediyorum malesef diğer türlü ustaların eline düştüğünuzde aklınız çok fazla karışacak ve olan cebinize ve size olacaktır.Zaman ayırıp okuyan herkese teşekkür ederim.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst